Za najuspješniju destinaciju Hrvatskog turizma u 2016. godina Hrvatska turistička zajednica dodijelila je priznanje gradu Dubrovniku jednako kao i priznanje za najuspješniju City break destinaciju, a Dubrovnik se okitio i titulom šampiona turizma za doprinos domaćoj turističkoj ponudi.
Ono što nas posebno veseli su izvanredni brojčani pokazatelji turističkih dolazaka i noćenja koji se i krajem godine nastavljaju na izvrsne cjelogodišnje rezultate. Dubrovnik se potvrđuje kao destinacija svih 365 dana u godini, pri čemu bi posebno istaknuli najnovije brojke turističkih statistika za mjesec studeni koje su direktan rezultat redefiniranog zimskog turističkog proizvoda.
Prvi adventski vikend u Dubrovniku obilježen je novim rekordom turističkog ostvarenja. Podaci iz E-visitora na dan 26. studenog govore o rekordnih 1704 dolazaka, što je šest puta više nego prošle godine, te 3347 noćenja odnosno četverostruko više nego lani.
Kontinuirani rad na sadržaju i dostupnosti destinacije, suradnja Grada Dubrovnik i Turističke zajednice Dubrovnika sa svim čimbenicima iz privatnog sektora koji su to prepoznali i ravnopravno se uključili doprinose zajedničkom cilju Dubrovnika -grada za sve sezone.
Dubrovački zimski festival zaživio je i postao prepoznatljiv brand Dubrovnika zimi, uz vrhunske rezultate dolazaka iz same regije ali i gostiju s dalekih tržišta. Sa zadovoljstvom ističemo kako osim milijuna ljetnih fotografija po kojima je Dubrovnik inače bio prepoznat u svijetu, sada postoji i ona zimska, čarobnog živog Dubrovnika.
Grad Dubrovnik izražava zahvalnost svima koji su prepoznali, priključili se i doprinijeli ovom iznimnom postignuću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu