Početkom travnja u Hotelu Dubrovnik, u samom centru Zagreba, otvorit će se steak house. Pripreme za njegovo otvaranje već su počele. Kako ističe Davor Terzić, novi direktor prodaje i marketinga Hotela Dubrovnik, još u prosincu je započeo pilot projekt kako bi testirali reakcije gostiju, a koje su "jako pozitivne", kako navodi.
No to nije jedina novina koju hotel Dubrovnik ima u planu ponuditi ove godine. Uz prvi steak house, već sljedećeg tjedna započinje preuređenje ulaza u hotel i recepcije, do ljeta se očekuje i nova terasa u Gajevoj ulici te bolje marketinško pozicioniranje hotela s tradicijom duljom od 80 godina.
Novi luksuz
"Hotel Dubrovnik ima i tradiciju i lokaciju, no to nije dovoljno. Potreban mu je novi, proaktivan pristup kako bi se njegove prednosti koristile bolje no što su se do sad", ističe direktor prodaje i marketinga koji je na toj poziciji od prosinca prošle godine. Cilj je, kako kaže, učiniti od Dubrovnika hotel broj jedan u Zagrebu.
Novi ulaz u hotel koji će stajati deset milijuna kuna, a koji je do sada, kako znaju reći gosti "bio diskretan", dat će mu potpuno novu, luksuzniju dimenziju. Stup ispred samog hotela maknut će se te će recepcija dobiti potpuno novi izgled, a radovi bi trebali završiti do kraja svibnja. Zbog ulaska u EU, napominje Terzić, a i zbog planirane proslave na glavnom zagrebačkom trgu, interes za hotel jako raste, zbog čega je veoma važno da se poslovi oko novog izgleda do lipnja privedu kraju. Kako otkriva, zbog proslave Hrvatskog ulaza u EU, austrijska ambasada već je sad iskazala interes za iznajmljivanje kavane Hotela Dubrovnik. Očekuje se i dolazak brojnih stranih državljana, a novi menadžment hotela to nikako ne želi propustiti slučaju te svoju poziciju planiraju maksimalno iskoristiti.
Konferencijske dvorane
Osim pozicije, kvaliteta usluge, ističe Terzić, drugi je adut hotela koji godišnje ostvari preko 70 tisuća noćenja, a čija je popunjenost između 65 i 75 posto. Gostima, koje u 75 posto slučajeva čine strani poslovni ljudi, nude potpuno novu uslugu. S novom internet stranicom, koja bi trebala zaživjeti sljedećeg tjedna, svim gostima omogućit će se rezervacija taksi usluge po definiranoj cijeni.
"Taksi je često problem svim gostima, a ovako, u suradnji s Eko taxijem, nudimo im jednostavnost i sigurnost po unaprijed dogovorenim uvjetima, odnosno pri rezervaciji sobe, gost rezervira i uslugu prijevoza te mu je krajnja cijena odmah poznata", navodi Terzić. Usto, s novom web stranicom hotel će se jače okrenuti internet oglašavanju, budući da se gosti u potpunosti okreću rezervacijama putem interneta i mobitela, objašnjava.
Osim ulaganja u vizualni identitet, u posljednje dvije godine deset milijuna kuna uloženo je i u deset konferencijskih dvorana, te je u zadnjoj fazi preuređenje posljednjih od 239 hotelskih soba. U tijeku su i radovi na proširenju predsjedničkog apartmana koji će imati izlaz na krovnu terasu s pogledom na Trg bana Jelačića. "Bit će to broj jedan apartman u Zagrebu", ističe Terzić, napominjući da su poslovni rezultati hotela u 2012. bili na razini onih u prošloj godini, odnosno preko 44 milijuna kuna.
Program za vikend
Povratak vjenčanjima
Hotel Dubrovnik ponovno se okreće organizaciji vjenčanja, segmentu koji je ovaj hotel napustio još devedesetih godina. Na taj način, napominje Terzić, želi se komplementarnom djelatnošću popuniti kapacitete i preko vikenda, budući da tada, u pravilu, nema poslovnih događanja. Cijena stolice u hotelu s četiri zvjezdice stoji 70 eura. Nedostatak parkinga pritom nije nikakav problem, naglašava Terzić, budući da hotel ima osigurano minimalno 50 parkirnih mjesta u Praškoj ulici, ispred Diners Cluba. Po potrebi, u dogovoru s osobljem, ističe, moguće je osigurati i više mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ako smijem, reći svoje mišljenje ko – turist / seljak / u Zagrebu.
Mi svi kad dođemo u Zagreb, najjednostavnije za početak odemo u Dubrovnik.
Međutim, tamo rade najperfidniji konobari, koji će te uvijek na nečemu
zakinuti. Najlošija kava, razrijeđen nescaffe, a mnogo puta usluga- BEZ RAČUNA.
Tako da ničim , u tom hotelu, u kojem se održavaju uglavnom poslovni skupići i
sastanci, a imali smo i noćenje za partnera- nismo oduševljeni…..
Stanica za nekog na brzinu zakinut, jer više neće doći….
Šta se tu ima slaviti ?
To je za plakati .
Opet Guske ulaze u Maglu .
http://webcafe.net.hr/forwarduse/bloger-krule/profesori-sjednite-1-ingrid-evo-3
Uključite se u raspravu