Anketa koja je u kolovozu 2020. provedena među članovima Stories hotela – 18 hotela od Dubrovnika do Poreča koji se zbog specifičnosti prodajne ponude razlikuju od ostalih visokokategoriziranih objekata, pokazala je kako se u segmentu luksuznog turizma struktura gostiju značajno promijenila s pojavom koronavirusa. Prije pandemije je SAD bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, dok je prošlo ljeto to je bila Njemačka. Zanimljivo je i kako je Stories hotele lani posjetilo i više gostiju koji su prije pandemije svoje godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela, a velik dio njih najavio je i ponovni posjet Hrvatskoj. No, Stories hoteli sve su privlačniji gostima s tržišta Zajednice nezavisnih država. Kako će biti ove sezone, pokazat će se i kroz aktivnosti Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela Stories HGK na čelu s predsjednikom Nenadom Nizićem, a koja se od 25. do 28. svibnja predstavlja na Adriatic Luxury radionicama u Crnoj Gori, u organizaciji Travel Connections Union i Adriatic Conciergea.
Prema Niziću koji je navedeno sudjelovanje u Poslovnom dnevniku najavio prošlog tjedna, popularnost Hrvatske među zemljama ruskog govornog područja porasla je prošle godine, te je tako i navedene radionice Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela Stories prepoznala ujedno i kao veliku priliku za dodatnu promociju Stories hotela i njihovih destinacija.
“Aktualno sudjelovanje 50-ak najboljih luxury turističkih agenata s područja Ukrajine, Rusije, Bjelorusije, Armenije i Moldavije, kao i s druge strane promocija malih hotela koji pružaju kvalitetnu uslugu i jedinstvenu ponudu, sigurno će doprinijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske na svjetsku mapu luksuznog turizma”, kaže Nizić.
I dok su Hrvatski luksuzni hoteli sve privlačniji gostima iz Zajednice neovisnih država (ZND), popularnost cijele jadranske regije za goste s tih tržišta izuzetno je porasla tijekom prošlog ljeta kad je zbog ugroze koronavirusom došlo do velikog pomaka sa zapadnoeuropskog na istočnoeuropsko tržište. Također, ovaj nastup na Adriatic Luxury radionicama, prema Niziću, važan je Stories hotelima ponajviše iz dodatnog razloga, jer na navedenim tržištima ne postoji dovoljna percepcije Hrvatske kao destinacije koja nudi i ovaj tip turizma i iskustava. Stoga, cilj je ovih radionica prepoznati i istražiti potencijal tržišta ZND zemalja, a svakom izlagaču zajamčeno je najmanje 50 unaprijed zakazanih B2B sastanaka s više od 50 putničkih agenata i turoperatera.
Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga iz Meneghetti Wine Hotel & Wineryja Sanda Jurić potvrđuje navedeni trend, te kaže da ih je lani posjetio znatno veći broj gostiju s tržišta ZND zemalja, a njihove su reakcije nadmašile naša očekivanja.
“Nedavne investicije u nove sadržaje s naglaskom na personalizaciju i digitalizaciju te razvoj jedinstvenih vila s privatnim bazenima pokazale su se kao najbolji odgovor na trenutačnu situaciju, ali i na dugoročne preference klijenata s tih, ali i drugih tržišta”, kaže Jurić dodajući kao smatra da su razvili iznimno konkurentan proizvod unutar turističke ponude najviše razine za koji su već tijekom prvog dana sudjelovanja na Adriatic Luxuriju dobili “brojna priznanja i iznimno velik interes najutjecajnijih partnera s navedenih tržišta“.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu