Promocija turizma JI Europe u Londonu uz rekordan interes

Autor: Marija Crnjak , 03. travanj 2023. u 22:00
Sudjelovalo je 135 predstavnika ponude i potražnje/PD

Vlatko Sulev iz Balkan Prime Toursa i Incoming turističke asocijacije Sjeverne Makedonije istaknuo je da je New Deal Europe idealna pralika za ulazak te male destinacije na globalno tržište.

Je li regija New Deal Europe sljedeća velika stvar i ako je tako, jesmo li spremni, bila je središnja tema B2B konferencije New Deal Europe, najvećeg marketplacea u turizmu za područje Balkana i jugoistočne Europe koji se održao krajem ožujka u Londonu, uz rekordnu posjećenost.

U više od 1000 unaprijed dogovorenih B2B sastanaka usmjerenih na stvaranje turizma u 12 zemalja jugoistočne Europe sudjelovalo je 135 predstavnika ponude i potražnje, otkriva za Poslovni dnevnik Tine Murn, suosnivač platforme New Deal Europe sa sjedištem u Londonu.

”Osvrnuli smo se na kontinuirani porast turizma iz Ujedinjenog Kraljevstva u regiju, ističući mnoge pozitivne aspekte destinacija, uključujući održivi turizam, brojne aktivnosti, povijesnu, kulturnu i gastronomsku ponudu i atraktivne krajolike, kao i sigurnost. Radi se o regiji koja je neotkriveni egzotični dio Europe”, kaže Murn.

Darija Reić, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u UK-a istaknula je kako se radilo o fantastičnom događaju, vrlo zanimljivom i informativnom, te je bila izvrsna prilika za razgovor s partnerima.

Vlatko Sulev iz Balkan Prime Toursa i Incoming turističke asocijacije Sjeverne Makedonije istaknuo je da je New Deal Europe idealna pralika za ulazak te male destinacije na globalno tržište.

Inače, u posljednje dvije godine New Deal Europe dogovorio je više od 4000 sastanaka, što je dovelo do mnogih novih programa za regiju. Plan je proširiti ovaj koncept i u budućnosti organizirati B2B događaje diljem regije.

Komentirajte prvi

New Report

Close