Je li regija New Deal Europe sljedeća velika stvar i ako je tako, jesmo li spremni, bila je središnja tema B2B konferencije New Deal Europe, najvećeg marketplacea u turizmu za područje Balkana i jugoistočne Europe koji se održao krajem ožujka u Londonu, uz rekordnu posjećenost.
U više od 1000 unaprijed dogovorenih B2B sastanaka usmjerenih na stvaranje turizma u 12 zemalja jugoistočne Europe sudjelovalo je 135 predstavnika ponude i potražnje, otkriva za Poslovni dnevnik Tine Murn, suosnivač platforme New Deal Europe sa sjedištem u Londonu.
”Osvrnuli smo se na kontinuirani porast turizma iz Ujedinjenog Kraljevstva u regiju, ističući mnoge pozitivne aspekte destinacija, uključujući održivi turizam, brojne aktivnosti, povijesnu, kulturnu i gastronomsku ponudu i atraktivne krajolike, kao i sigurnost. Radi se o regiji koja je neotkriveni egzotični dio Europe”, kaže Murn.
Darija Reić, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u UK-a istaknula je kako se radilo o fantastičnom događaju, vrlo zanimljivom i informativnom, te je bila izvrsna prilika za razgovor s partnerima.
Vlatko Sulev iz Balkan Prime Toursa i Incoming turističke asocijacije Sjeverne Makedonije istaknuo je da je New Deal Europe idealna pralika za ulazak te male destinacije na globalno tržište.
Inače, u posljednje dvije godine New Deal Europe dogovorio je više od 4000 sastanaka, što je dovelo do mnogih novih programa za regiju. Plan je proširiti ovaj koncept i u budućnosti organizirati B2B događaje diljem regije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu