Vrijeme u kojem živimo iznova nam potvrđuje kako je uspješno poslovanje moguće uz stalnu prilagodbu. Promjene su ono što nas sve trajno prati, pa tako i kroz 2022. u kojoj smo se, nakon pandemije i potresa, suočili s ratom u Ukrajini i trendom deglobalizacije.
Novonastala situacija donijela je veći pritisak inflacije na troškove i upravljanje cijenama proizvoda na tržištu osiguranja, što će naglasiti ne samo važnost određivanja adekvatnih premija i svota osiguranja, već i nužnost unapređenja poslovnih procesa i kontrole troškova.
Za osigurateljnu industriju u 2023. otvara se niz izazova u započetoj zdravstvenoj reformi koja će povećati troškove zaštite i time utjecati na cijene i usluge zdravstvenih osiguranja. Također, uvodimo novi međunarodni standard financijskog izvještavanja MSFI 17 i MSFI 9, što predstavlja značajne promjene u načinu financijskog izvještavanja i priznavanja dobiti osiguravajućeg društva. Novi standardi mijenjaju i način na koji pratimo i upravljamo portfeljem.
Unatoč svemu, naša je uloga kao osiguravatelja da pružamo našim klijentima najbolju vrijednost za novac i društvo učinimo što otpornijim na izazove. Zbog toga se stalno prilagođavamo, uz simplifikaciju i digitalizaciju procesa.
Daljnji razvoj digitalne transformacije u osiguranju podrazumijeva povećanje online kupnje proizvoda i razvoj aplikativnih rješenja za prodajne partnere Allianza. Osim navedenog, trenutno je izrazito važna financijska stabilnost i adekvatna razina kapitala kako bi se osiguralo sigurno i dugoročno poslovanje.
U razdoblju pred nama naglasak treba staviti na održivo poslovanje koje postaje prioritet uslijed klimatskih promjena. U Allianzu već danas u središte poslovanja stavljamo okolišne, socijalne i upravljačke karakteristike proizvoda, a u budućnosti ćemo raditi na potpunoj integraciji održivosti u način na koji vodimo našu organizaciju i poslovanje, te na pokretanju stvarnog utjecaja na društva, gospodarstva i okoliš.