Objašnjava da most ima više stupnjeva ugroza.
“Prvo trebamo krenuti s ugrozom zbog trusnog područja i potresa. To je riješeno kvalitetnom izvedbom”, govori za N1.
Istaknuo je da treba biti realan i reći da postoji i ugroza od terorizma koja je uvijek pod radarom.
“Taj most treba uvijek biti čuvan kao strateški objekt i onda dolaze ugroze prometa. Pelješki most mora biti primjer sustavnog videonadzora onoga što zagovaram za cijeli prometni sustav. On mora biti u sustavu nadzora i ne bi se smjelo dogoditi da nadzorne kamere ne budu u sustavu prometne sigurnosti kao sada u tunelima gdje nadzornici HAC-a kad utvrde da netko primjerice vozi 200 km/h mogu mu staviti soli na rep, jednostavno to nije u sustavu prometne sigurnosti.
Mi trebamo s Pelješkim mostom početi izrađivati sustav videonadzora, dakle most mora biti pod videonadzorom na način da svatko tko vozi prebrzo bude kažnjen kao što je to u Njemačkoj i Italiji, to je najvažnije”, rekao je Marušić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu