Prokuristica Kraša odgovorila na prozivke iz trgovačkih lanaca NTL i Ultra gros

Autor: Poslovni.hr/H , 12. travanj 2017. u 15:37
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Trgovački lanci NTL i Ultra gros reagirali su danas na nedavni poziv Kraševe prokuristice Marice Vidaković zaposlenicima tvrtki dobavljača Agrokora da kupuju u Konzumu.

Prokuristica Kraša Marica Vidaković izjavila je danas kako nije uputila poziv za prestanak kupovine u bilo kojem trgovačkom lancu već je njena poruka bila da potrošači s punim povjerenjem mogu nastaviti sa svojim navikama kupovanja, uključujući i Konzumova prodajna mjesta, budući da su dobavljači nastavili isporučivati robu.

Trgovački lanci NTL i Ultra gros reagirali su u srijedu na nedavni poziv Kraševe prokuristice Marice Vidaković zaposlenicima tvrtki dobavljača Agrokora da kupuju u Konzumu, pitajući je trebaju li i oni prestati plaćati kupljenu robu pa da pozove kupce i u njihove trgovine te kako u tim okolnostima nastaviti suradnju.

"Ni u jednom trenutku nisam uputila poziv za prestanak kupovine u bilo kojem trgovačkom lancu. Interpretacija koja se spominje u danas upućenom otvorenom pismo posljedica je izvlačenja riječi iz cjelokupnog konteksta. Izjava o kupovanju u Konzumu dana je u sklopu konferencije za medije na kojoj se govorilo o dobro poznatim problemima koncerna Agrokor te nastojanjima svih, uključujući i Vladu, da se aktualna situacija normalizira", ističe Vidaković u odgovoru na otvoreno pismo trgovačkih lanaca.

"Moja je poruka, iza koje čvrsto stojim, da potrošači u ovom trenutku s punim povjerenjem mogu nastaviti sa svojim navikama kupovanja, uključujući i Konzumova prodajna mjesta, budući da su dobavljači nastavili s isporukom robe", kaže Vidaković.

Napominje kako Kraš, kao vodeći hrvatski proizvođač konditorskih proizvoda, svoje poslovanje temelji na kvalitetnim odnosima sa svim dionicima, uključujući i trgovačke lance kao poslovne partnere, kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.

"Kraš se angažirao i odlučio dati svoj doprinos rješavanju aktualne situacije. Vjerujemo da će to učiniti i ostali dionici, svatko sa svog aspekta, kako bismo stvorili okruženje potrebno za daljnji razvoj hrvatskog gospodarstva", kaže se u izjavi Marice Vidaković.

Ona je u ponedjeljak je nakon sastanka velikih dobavljača Agrokora s premijerom Andrejom Plenkovićem, potvrdila kako su se dobavljači dogovorili da se najprije podmiruju potraživanja onih dobavljača kojima je blokiran račun te izjavila: "Danas smo se dogovorili da ćemo pustiti protok roba, da ćemo napuniti dućane i da ćemo pozvati isto tako sve zaposlenike da kupuju u Konzumu kako bismo što više omogućili sustavu da generira novi novac i da počne servisirati svoje dospjele obveze".

Komentari (13)
Pogledajte sve


Odakle gospođi drskost da bilo što kaže, da apelira i tome slično??!!!. Pogledajmo kako izgleda faktoring sa regresnim pravom. Jedan od factoring društava objašnjava kako i za čega se troše novci od predfinanciranja tražbine:
• Regresni factoring – ovdje Factor otkupljuje Klijentova potraživanja bez preuzimanja del credere rizika, tj. Factor preuzima dvije funkcije factoringa – financiranje i upravljanje potraživanjima. Klijent posebnom ugovornom odredbom preuzima odgovornost prema Factoru za naplatu od Kupca.
potom:
• Ustup mjeničnog potraživanja regresni –prodavatelju mjenice se ne isplaćuje eskontirana vrijednost mjenice, već predujam po mjenici – nominalni iznos mjenice umanjen za troškove kamate, naknade te zadržaj za tečajne razlike. Factor pritom zadržava regresno pravo da se, ukoliko glavni mjenični dužnik po dospijeću ne podmiri svoju obvezu, naplati od klijenta.

Drskost i agresivnost su posljedica, kako se u narodu kaže: sve sam pare spisko kod Mile u disco!

Ta priča oko regresnog factoringa mi je skroz čudna, gledao sam otvoreno a tamo sve puno stručnjaka koji do kraja ovu priču nisu dobro objasnili ili ju ne kuže.

Regresna mjenica zapravo nastaje u trenutku kad ju dobavljač proda factoringu, te u tom trenutku je to novi proizvod, iako ga se zove mjenica on je zapravo postao neki novi oblik dugovanja. Više se ne zove mjenica nego regresna mjenica na koju dobavljač pristaje da joj se izmjeni oblik i posljedice koje nose. U ovom slučaju ako se ne naplati od kupca, on kao dobavljač je opet dužan po tom istom instrumentu.

Pazite sada, iako je dobavljač maknuo tu mjenicu iz knjiga i dobio cca 90% njezine vrijednosti, trebao bi u istom trenutku knjižiti vrijednosna usklađenja -10% + -100% za rezervacije po tom istom instrumentu, jer je potpisao ugovor za nju o mogućem dugovanju za nju.

Jer ta mjenica postaje i račun i moguća rezervacija. Jel može netko to malo objasniti?

Ovo je ozbiljan prekršaj za sve koji su knjižili te račune i ugovore.

A, zašto ne bi dobili bonove Konzuma???? Konzumovih prodavaonica ima najviše, asortiman je bolji….
Radim u državnom poduzeću, dobio sam bon (nije Konzumov), moram putovati 30kn do prvog dućana kako bih iskoristio taj bon.Konzum mi je 300m od kuće. Ono što planiran kupiti tim bonom, Konzum ispunjava sve uvjete (ponuda, cijena…)
I sada bih ja mogai postaviti “pitanjce”, – “Tko je to u MOM PODUZEĆU odobrio i tko je za to primio mito ili drugu vrstu ‘kickback-a’ u robi, novcu ili uslugama? To treba istraziti jer ova drzava je premrezena takvim koruptivno nepostickim praksama koje moraju prestati jer ako ne prestanu cemo svi skupa propast. Drzava se pravi blesava svi gledaju i toleriraju onda kad pukne se cude. Debili.”


Pitanjce: kako je moguce da HEP dijeli za uskrs bonove za Konzum svojim zaposlenicima, a ne dijeli im bonove za Plodine ili Spar ili Lidl? Iz kojeg razloga drzavne firme preferiraju Konzum ispred ostalih trgovackih lanaca? Da li je tu obavljen javni natjecaj kako bi se svi trgovacki lanci mogli natjecati pod jednakim uvjetima? Tko je to u HEPu odobrio i tko je za to primio mito ili drugu vrstu 'kickback-a' u robi, novcu ili uslugama? To treba istraziti jer ova drzava je premrezena takvim koruptivno nepostickim praksama koje moraju prestati jer ako ne prestanu cemo svi skupa propast. Drzava se pravi blesava svi gledaju i toleriraju onda kad pukne se cude. Debili.

HEP u ovoj državi ima veću autonomiju nego AP u bivšoj

Pitanjce: kako je moguce da HEP dijeli za uskrs bonove za Konzum svojim zaposlenicima, a ne dijeli im bonove za Plodine ili Spar ili Lidl? Iz kojeg razloga drzavne firme preferiraju Konzum ispred ostalih trgovackih lanaca? Da li je tu obavljen javni natjecaj kako bi se svi trgovacki lanci mogli natjecati pod jednakim uvjetima? Tko je to u HEPu odobrio i tko je za to primio mito ili drugu vrstu ‘kickback-a’ u robi, novcu ili uslugama? To treba istraziti jer ova drzava je premrezena takvim koruptivno nepostickim praksama koje moraju prestati jer ako ne prestanu cemo svi skupa propast. Drzava se pravi blesava svi gledaju i toleriraju onda kad pukne se cude. Debili.

New Report

Close