Na Danima komunikacija, najvažnijoj konferenciji o tržišnom komuniciranju održanoj u Rovinju, digitalni sadržaji projekta revitalizacije šibenske tvrđave Barone ocijenjeni su najboljima u kategoriji 'Inovativna upotreba tehnologija' u sklopu natječaja Mixx 2016.
"Projekt Barone nam je bio posebno interesantan i izazovan jer je zadatak bio ispričati povijesnu priču kao turistički proizvod koji mora biti jedinstven i poseban da diferencira Barone u ponudi šibenskih tvrđava. U pomoć smo pozvali inovativne tehnologije i sve umiješali u povezan doživljaj ispričan storytelling metodom. Proširena stvarnost omogućila je oživljavanje povijesti na autentičnoj lokaciji što je možda i najvažniji element koji ovom turističkom proizvodu daje posebnost. Da bi prenijeli 17. stoljeće u proširenu stvarnost snimili smo sedam minuta povijesno-dokumentarnog filma i napravili osam minuta 3-D animacija rekonstrukcije Kandijskog rata s fokusom na dva napada na Šibenik", istaknula je, prenosi ŠibenikIn, Maja Štritof iz agencije KADEI.
Tvrđava Barone je ovim projektom u vrhu svjetskih rješenja koja stvaraju novu generaciju muzejsko-kulturnih turističkih proizvoda upotrebom immersive tehnologija poput proširene ili virtualne stvarnosti. Te tehnologije oživljavaju povijesne zidine, događaji pa čak i ljude te svakom posjetitelju daju njegov personalni doživljaj i zabavu jer interaktivnost digitalnih sadržaja eliminira linearnost priče i prepušta pojedinca mašti i doživljaju po njihovim željama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu