Podravkin brend Vegeta i dalje je jedan od najpoznatijih hrvatskih proizvoda. A i puno šire. Vjerovali ili ne, "jedna žlica" Vegete, najprodavanijeg Podravkina proizvoda, prisutna je danas i u jelima Australaca, Egipćana, Libijaca, Liberijaca, a odnedavno i Kamerunaca. No iako je dugogodišnja kriza malo i načela sjaj nekih perjanica domaće prehrambene industrije jer im uz bok na policama trgovaca sve češće stoje jeftine kopije, u percepciji brojnih građana i idućih će godina, pa i desetljeća, najvredniji hrvatski brendovi biti u modi, piše Večernji list.
Istraživanja mjerodavnih kuća iz godine u godinu, naime, potvrđuju kako je Ledovim sladoledima Snjeguljici i Kingu, Kraševim Dorina čokoladama, Životinjskom carstvu, Tortici, Domaćici, Bajaderi, Griotama, napolitankama, prvoj čokoladi s rižom u svijetu Mikado te Seki i Braci iz kuhinje Zvečeva, Dukatovim jogurtima, Vindijinom Z'bregov, Podravkinom Čokolinu i juhama, Juicy sokovima, Gavrilovićevim paštetama, zimskoj i čajnoj, Zvijezdinim uljima, majonezama i margarinima… i danas teško odoljeti.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu