Hitna obnova stočnog fonda u Hrvatskoj te brendiranje mesa junadi tovljene na domaćim farmama, prioriteti su Udruge za tov i uzgoj junadi Baby Beef koja je proteklog vikenda dobila i novo vodstvo.
– Situacija je izrazito teška za tovljače. Danas najviše 20% proizvodnje možemo ostvariti s hrvatskom teladi – kaže novi predsjednik udruge Darko Celovec, ističući kako je, osim smanjenog broja goveda, problem i nepovoljna genetika domaće teladi koju treba mijenjati.
S obzirom na trendove i sve veću osviještenost hrvatskih potrošača da kupuju domaće, lokalne proizvode, ambiciozna kampanja brendiranja baby beef mesa kao visoko kvalitetnog proizvoda uzgojenog na hrvatskim farmama podrazumijevat će i žig koji će svim članovima udruge osigurati prepoznatljivost na domaćem i stranom tržištu. Cilj je, tvrdi Celovec, i povećanje proizvodnje kod svakog člana udruge, otvaranje novog izvoznog tržišta za sve traženiju hrvatsku junetinu u Turskoj, ali i rješavanje problema bolesti kvrgave kože.
Hrvatska junetina nadaleko je cijenjena. I da je se 10 puta više proizvede, sva bi se, tvrde u Baby Beefu, prodala, a već sada 50% junadi završava u Italiji, Libiji, Libanonu, Egiptu… gdje Hrvatsku percipiraju kao GMO free zemlju zdravih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu