U godini obilježavanja 60. rođendana Večernjeg lista i 15. rođendana Poslovnog dnevnika i u trenutku kada svaki treći Hrvat svoja znanja i talente stavlja na raspolaganje nekoj drugoj zemlji, u Tvornici kulture održana je 5. završnica akcije Hrvatska pamet Hrvatskoj. Završno događanje održano je upravo u trenutku kada postaje sve jasnije da se Hrvatska dalje ne može razvijati bez perspektivnih mladih ljudi. Prezentacija mogućnosti kroz stvaranje pozitivne poduzetničke klime poduprte pozitivnim mjerama za mlade i ove godine je okosnica projekta, a sve kako bi se budući naraštaji potaknuli na ostanak i razvoj upravo u Hrvatskoj. Komponenta društvene odgovornosti projekta Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista prepoznata je još od 2015., a nagrađuje izvrsnost studenata i potiče ih se na uključivanje u sustav nacionalne ekonomije.
Cilj projekta, prepoznatog i kao akcija, je podići svijest javnosti o potrebi zadržavanja mladih, ali i prilika za implementaciju njihovih kreativnih poslovnih ideja. HPH je mnogim studentima pomogao u pokretanju njihovih poslova i u razvoju karijere, a i ove se godine progovaralo o ključnim temama i problematici budućnosti mladih unutar granica Hrvatske. Pod egidom “Budućnost u Hrvatskoj” kontinuiranim aktivnostima pokušava se još snažnije i sveobuhvatnije pokazati da su mladi obrazovani ljudi najveća vrijednost koju Hrvatska ima i kojima treba pomoći da svoje potencijale iskoriste u domovini.
Tijekom godine je na adresu Večernji list grupe kao organizatora pristizao veliki broj studentskih projekata, a u nekima od njih prepoznat je snažan tržišni potencijal. Za razliku od prethodnih godina kada su se projekti prijavljivali u kategorijama Izvorno hrvatsko, Inovativna Hrvatska i Poduzetna Hrvatska, ove godine posljednju kategoriju zamijenila je jedna nova kategorija – Financijaš.
Događanje je započeto u zabavnom tonu, a svojom plesnom točkom uzvanike, žiri i natjecatelje počastila je plesna skupina Escape.
Prva na redu od kategorija bila je Inovativna Hrvatska, a studenti su trebali prezentirati inovativne ideje za tvrtke i pojedince, a pod budnim okom žirija Voditeljice odjela onkologije za Adriatic regiju tvrtke Abbvie, Voditelja razvoja softvera tvrtke Atron Martin Ferlan, Više savjetnice odjela ljudskih potencijala i voditeljice projekta CEP iz tvrtke Selectio Martina Kesler, Direktora novih biznisa INE Marijan Mrkonjić i Voditeljice Službe za istraživanje i koordinaciju demografske politike Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Ivana Udovičić.
Projektna rješenja u ovoj kategoriji predstavile su Vanessa Mikulčić i Bruna Mesić s idejom Eko higijenske vrećice, Mario Lušavec s idejom Smart Cup te Lucija Krivić i Mia Marić s idejom SVODA-Siva voda za zelenu zemlju.
Pobjedu u ovoj kategoriji odnijele studentice 3. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Lucija Krivić i Mia Marić s projektnim rješenjem SVODA-Siva voda za zelenu zemlju, a nagrađane su stipendijom za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta koja je u 5 posto najboljih poslovnih škola u svijetu.
Druga od kategorija je Izvorno hrvatsko, a u sklopu ove kategorije studenti trebaju osmisliti na koji će način plasirati postojeći hrvatski proizvod. Žiri u ovoj kategoriji bio je sastavljen od direktorice Sektora korporativnog marketinga i komunikacije tvrtke Podravke Marinke Akrap, direktorice za komunikaciju i transformaciju tvrtke Arriva Marine Pandurević, rukovoditeljice Službe marketinga Tiska Lee Ileković Žigić, više direktorice ljudskih potencijala Plive Blagice Petrovac Šikić, dizajnerice i Više predavačice na Katedri za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb Sanje Rocco, pomoćnika direktorice Zagrebačkog velesajma i voditelja sajamskih projekata Nautika i Interliber Zorana Ušurića te doktorske kandidatkinje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani i više predavačice na Katedri za financije i računovodstvo ZŠEM-a Dine Vasić.
Projektna rješenja u ovoj kategoriji predstavili su Matea Maloča i Mišo Lukenda s idejom Keks spašava stvar, Jan Mickovski i Antonio Makjanić s idejom Košnice te Mirna Tominac s idejom Smart caffe.
Pobjedu u ovoj kategoriji odnio je studentski par Matea Maloča i Mišo Lukenda s idejom Keks spašava stvar, a kao i u prethodnoj kategoriji nagrađeni su stipendijom za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta.
Treća po redu kategorija osmišljena je s glavnim partnerom AZ FONDOM, a cilj joj je podizanje razine financijske pismenosti mladih. U ovoj kategoriji žirirali su voditeljica Odjela marketinga i odnosa s javnošću AZ FONDA Nataša Hrabar Kaštelan, menadžerica fondova PBZ Croatia osiguranja Juliana Katalenić i predavač na visokom učilištu Rochester Institute of Technology Croatia Vanja Vejzagić.
Projekte u ovoj novoj važnoj kategoriji prezentirali su Domagoj Mataić i Filip Medić s idejom Crypto fond, Mia Dragica Milković s idejom parXica te Dorian Antešić s idejom STOIK-Studentski investicijski fond.
Prvi pobjednik novopredstavljenoj kategoriji Financijaš je Dorian Antešić s 4. godina Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, a pobjedu je odnio s projektnim rješenjem STOIK-Studentski investicijski fonda te je za istu nagrađen s 10 000 kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu