Iza nas je iznimno izazovna godina koja je ostavila trag na biznisu i koja je na surov način pokazala da su unutarnja snaga kompanije i rezistentnost na vanjske čimbenike od presudne važnosti. Digitalne transformacije, ekonomska neizvjesnost i političke napetosti doveli su do mnogih poremećaja i promjena. Organizacijski dizajn i upravljanje promjenama ostaju glavni prioritet, posebno sada, jer organizacije vide posljedice previše promjena i neizvjesnosti.
Organizacije i zaposlenici umorni su od svih promjena. Umor od promjena ima jasne posljedice – sumnje, straha i neizvjesnosti. U godini pred nama najveću pažnju trebamo pokloniti pružanju sigurnosti i stabilnosti za naše zaposlenike.
Samo godinu dana prije kompanije su se bavile razvijanjem fleksibilnosti u novonastalim okolnostima rada i života. Mi smo tu promjenu dočekali spremni budući da je FOREO agilan od samog početka poslovanja, što nam je dalo dovoljno vremena da se fokusiramo na vanjske izazove tako da godinu pred nama dočekujemo spremni.
Ovogodišnji globalni događaji su niz nedaća koje su ostavile trag na pojedincima, na poslovnim subjektima i društvu u cjelini. Ne umanjujući implikacije, mi smo to stavili u kontekst poslovnog izazova i traženja odgovora koji će nas dovesti pozitivnih poslovnih rezultata s kojima ćemo zaključiti godinu. Budući da je inovativnost suština naše DNA, sve smo okolnosti shvatili kao priliku da još jednom re-inventamo sebe, svoj poslovni model i optimiziramo sve dijelove slagalice.
Beauty-tech industrija će nastaviti koristiti nove tehnologije kako bi proizvela nikad sofisticiranije i personaliziranije proizvode. Kompanije konačno postaju “customer centric” u pravom smislu te riječi. Beauty industrija je na rubu još jedne značajne transformacije; kupci odlaze korak dalje i ne pristaju samo na proizvod koji donosi rezultat, na to da izgledaju bolje, nego zahtijevaju da se i osjećaju bolje!
Naša najveća prilika leži u tome što smo taj ključan trend mi unijeli u kategoriju, te diktiramo smjer njezinog budućeg razvoja.