Poslovna 2025.
Usmjerenost na potrošače

Pristupačnost je više od same cijene i ona uz zadržavanje kvalitete ostaje naš prioritet

Davorka Pazanin, direktorica tržiša IKEA Hrvatska.

Davorka Pazanin
04. prosinac 2024. u 22:00
Davorka Pazanin, direktorica tržišta IKEA Hrvatska - u 10 godina proslavljeno je 10 godina rada/PD

Protekla poslovna godina bila je iznimno uspješna za nas, a tome svjedoči i podatak da se IKEA Hrvatska ponovno nalazi među tržištima s najvećim rastom prihoda u Ingka grupi. Nedavno smo otvorili i drugi Studio za planiranje u Hrvatskoj, sada u Zadru, čime ćemo dodatno približiti svoja rješenja za bolji dom što većem broju ljudi. To su dobre vijesti za nas, koje ulijevaju dodatan optimizam, osobito u vremenima prožetim brojnim izazovima.

Utjecaj inflacije, dostupnost proizvoda te teškoće na tržištu rada samo su neki od njih. Ove smo godine proslavili i svoj 10. rođendan u Hrvatskoj i posebno nas motivira činjenica da IKEA na našem tržištu danas ostvaruje gotovo tri puta više prihoda nego kad smo otvorili robnu kuću u Zagrebu. Uz to, imamo i skoro 1000 zaposlenika, koji radom doprinose ostvarenju naše vizije stvaranja boljeg svakodnevnog života za što veći broj ljudi.

Tijekom protekle poslovne godine (1. rujna 2023. – 31. kolovoza 2024.) smanjili smo cijene za više od polovice asortimana, a naše su cijene danas 13,8% niže u usporedbi s godinom prije. Za nas pristupačnost proizvoda znači i više od same cijene. Želimo se dodatno povezati s kupcima u dobu pojačane digitalizacije i promjena u načinu života. Zato smo pokrenuli i IKEA Kreativ, digitalni alat u IKEA aplikaciji, koji uz pomoć umjetne inteligencije omogućava kupcima da virtualno dizajniraju svoj prostor.

U nadolazećem razdoblju ostajemo posvećeni postavljanju najboljih cijena za naše potrošače. Smatramo da povećanjem pristupačnosti, uz zadržavanje jednake kvalitete proizvoda, možemo nastaviti trend rasta. Uz to, gledajući prema budućnosti, održivi razvoj ostaje ključan. Nastavljamo smanjivati ugljični otisak s ciljem da do 2050. ostvarimo nulte emisije.

IKEA će u 2025. nastaviti pokret posvećen kvalitetnijem snu pod sloganom “Probudi se! Vrijeme je za spavanje.” U sklopu pokreta skrećemo pažnju na šest koraka koji utječu na bolji san: zvuk, svjetlo, odgovarajuća temperatura, kvaliteta zraka, udobnost te opremanje doma i uklanjanje nereda.

New Report

Close