Natječaj za davanje koncesije za zadarsku luku Gaženica, koja se odnosi na pružanje usluga putnicima uz korištenje i održavanje objekata lučke podgradnje i lučke nadgradnje na području luke otvorene za javni promet od osobitog, to jest međunarodnog gospodarskog interesa za Republiku Hrvatsku, zatvoren je danas, nepuna tri mjeseca od objave, stoji u priopćenju.
Kako se navodi, unatoč više zainteresiranih u tijeku natječaja, ponudu je dostavila samo jedna tvrtka, Zadar International Port Operations sa sjedištem u Zagrebu, koja je osnovana 2017. godine.
"U sljedeća dva mjeseca Upravno vijeće Lučke uprave Zadar donijet će odluku o davanju koncesije ili o neprihvaćanju pristigle ponude i poništenju postupka, a na temelju prijedloga stručnog povjerenstva sastavljenog od sedam članova koje obavlja pregled i ocjenu pristigle ponude", poručuju iz zadarske Lučke uprave.
Jedan od uvjeta natječaja jest i da Putnička luka Gaženica postane matična luka za brodove na kružnim putovanjima, što donosi novu vrijednost za čitavu destinaciju, kao i mnoge multiplikativne efekte za ukupno hrvatsko gospodarstvo.
"Matična luka znači da je riječ o ukrcajnoj luci za putnike i teret, a ne samo luke za dnevni tranzit brodova za kružna putovanja. Dakle, u tom slučaju kruzerski gost nije samo gost kruzera, već on koristi domaću prometnu infrastrukturu i lokalni smještaj, jer u pravilu dolazi dan ili dva ranije. Na taj način gosti ostaju duže i više troše u odnosu na destinacije koje samo obilaze", pojasnio je ravnatelj Lučke uprave Robert Škifić.
Kako zaključuje, riječ je o projektu koji konkretno i izravno utječe na vanpansionsku potrošnju gostiju, a što je jedan od strateških ciljeva razvoja turizma u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uvijek ista priča se ponavlja. Puno zainteresiranih, a kad treba predati ponudu, svi ispare. Bilo da se radi o zračnoj luci Zagreb, o hotelima ili morskim lukama. Interesa od stranih ulagača jednostavno nema. Normalna zemlja bi se zapitala: žašto je tome tako, već dvadesetak godina !?
Ostali ……….NISU ZADOVOLJILI propozicije, niti da ih se uvrsti u razmatranje…..ha.ha, ha,,,,,,
Nema tu greške.
Polupismeni novinari/boljševici s Politološkog faksa nisu u stanju isčitat iz sud. reg. da se radi o:
GLOBAL LIMAN ISLETMELERI ANONIM SIRKETI, Turska
i
BOUYGUES BATIMENT INTERNATIONAL, Francuska
Isti koji su izgubili natječaj za Luku Dubrovnik.
Uključite se u raspravu