Pripremite se na gužve! Dio Novog Zagreba opet će na dugo vremena ostati bez tramvaja

Autor: Poslovni.hr , 22. listopad 2024. u 12:03
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL

Promet će se za vrijeme radova odvijati po sistemu pola-pola.

Radovi bi mogli početi najranije krajem sljedeće godine jer treba dovršiti sve pripreme, a i plan je da se u međuvremenu sanira 65 godina star Most slobode. Ondje se početak kopanja očekuje ove zime ili proljeća, a dobra je vijest da bi se oba mosta trebala obnavljati brže nego Jadranski jer će se odjednom sanirati sve.

Most mladosti ove godine slavi 50. rođendan pa su mu u gradskoj upravi odlučili darovati rekonstrukciju. Time se nastavlja projekt obnavljanja prijelaza preko Save, a dok su se radovi na Jadranskom mostu rastegnuli, budući da traju od ljeta 2022. i trebali bi se nastaviti još barem do zime, počinju se pripremati i zahvati na objektu koji od 1974. spaja Zapruđe i Trnjansku Savicu, piše Večernji list.

Grad je još lani pokrenuo 132.000 eura vrijedan natječaj za izradu potrebne dokumentacije za sanaciju Mosta mladosti, ali se na prvu odluku državnoj komisiji žalila tvrtka IGH. Sada je komisija donijela odluku u njihovu korist te je sklopljen ugovor koji ih obvezuje da u sljedećih devet mjeseci, odnosno do idućega ljeta, skeniraju stanje na mostu kako se ne bi dogodilo da se, kao u slučaju Jadranskog mosta, tijekom male sanacije otkriju veći problemi. Grad plaća i tzv. istražne radove pa IGH treba uzeti uzorke svih materijala kako, jednom kada počne sanacija, ne bi bilo iznenađenja. Koliko će novca stajati obnova, teško je reći, ali slični projekti teški su desetke milijuna eura.

Promet po sistemu pola-pola

Treba, naime, srediti hidroizolaciju i postaviti novi asfalt otporan na vodu i UV zračenje, sanirati armirano-betonsku ploču, zamijeniti ograde, stupove, ležajeve i sl., a nije isključeno da će se raditi i u Savi jer se u dokumentaciji o nabavi navodi da je most u lošem stanju. Radovi bi pak mogli početi najranije krajem sljedeće godine jer treba dovršiti sve pripreme, a i plan je da se u međuvremenu sanira 65 godina star Most slobode.

Ondje se početak kopanja očekuje ove zime ili proljeća, a dobra je vijest da bi se oba mosta trebala obnavljati brže nego Jadranski jer će se odjednom sanirati sve. Promet će se za vrijeme radova odvijati po sistemu pola-pola, dok se po jednoj strani kopa, vozit će se drugom i obratno, a kada počne sanacija Mosta mladosti, Novi Zagreb će ponovno dijelom ostati bez tramvaja na najmanje godinu dana, piše Večernji list.

Komentirajte prvi

New Report

Close