Na Wine & Networking radionici koja će biti održana 30. studenoga stručnjaci iz tvrtki Salesforce i LeverUP Consulting dati će odgovore na brojna pitanja koja sebi postavljaju tvrtke u današnje vrijeme marketinške automatizacije:
Kako maksimalno iskoristiti podatke koje generira naše poslovanje s kupcima te uzdignuti personaliziranu marketinšku komunikaciju na sljedeću razinu?
Automatizacija marketinga kao odgovor na izazove današnjeg poslovanja
U posljednje vrijeme sve se više govori o automatizaciji marketinga, odnosno pravovremenom i ciljanom komuniciranju s kupcima koje daje dokazano bolje rezultate u prodaji. Međutim, kvalitetno konfigurirana automatizacija marketinga može biti pravi izazov s obzirom na sve veću količinu podataka koje obrađujemo. Primjerice prosječan marketing specialist je u 2016. godini imao na raspolaganju šest izvora podataka, a u 2022. taj broj će doseći dvadesetak izvora.
Set alata Salesforce for Marketing uključuje Email Studio, Journey Builder, Salesforce CDP, Advertising Studio, Social Studio i Pardot. Ti alati daju odgovore na važna pitanja kao što su: Kako maksimalno iskoristiti podatke u “marketing automation strategy” te kako uzdignuti personaliziranu marketinšku komunikaciju na sljedeću razinu.
Mjesto: Kaptol centar, dvorana 5
Vrijeme: utorak, 30 studenoga 2021. od 16:00
Vremenski raspored:
16:00 – zalogaj dobrodošlice
16:15 – 16:45 uvodno predavanje: Ivan Maričević, Senior Account Executive Adriatic Region at Salesforce
16:45 – 17:00 – pauza (kava itd.)
17:00 – 17:30 – „Salesforce for Marketing: Connect to you customers in a whole new way“ i studija slučaja: Daria Kulikova, CEO, LeverUP Consulting
17:30 – Wines & Networking
Prijave
Broj sudionika je ograničen. Događaj će biti održan uz poštivanje Covid19 mjera. Moguće je sudjelovati fizički na licu mjesta, ili virtualno, s on-demand pristupom video materijalu. Sudjelovanje je besplatno, potrebno je samo prijaviti se klikom na ovu poveznicu.