Turistička ljetna sezona s pojačanim dolascima stranih turista u Hrvatsku i ove je godine znatno utjecala na porast posjetitelja i prometa u roamingu u telekomunikacijskim mrežama, koji je bio i do 30 posto veći nego lani, doznaje se iz tri najveća telekoma u Hrvatskoj.
“U najprometnija četiri tjedna, zadnja dva u srpnju i prva dva u kolovozu ove godine u odnosu na isto razdoblje lani zabilježili smo rast prometa od gotovo 30 posto u mobilnoj mreži te sličan porast u mobilnoj mreži u svih sedam morskih županija”, iznose iz HT-a. Za prihode od roaminga ove godine kažu da su u okvirima planiranih.
U A1 tvrde da ove godine imaju čak 11 posto više posjetitelja u roamingu, koji su generirali čak 26 posto više prometa u odnosu na lanjsko razdoblje lipanj-kolovoz”, iznose iz A1.
Komentiraju pritom da je Hrvatska upravo specifična po tome što se ogroman podatkovni promet na području uz Jadran ostvari u samo četiri mjeseca, i nema izražene zimske turističke sezone, kao na primjer u Austriji.
Turistička sezona je ove godine bila vrlo uspješna i za Telemach. “Bilježimo značajno povećanje prodaje turističkih paketa u odnosu na 2022.”, kažu na upit o roamingu ovog ljeta u Hrvatskoj iz tog telekoma.
Po podacima eVisitora, u Hrvatsku je u kolovozu stiglo 14,2 milijuna stranih turista ili 8 posto više nego lani .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu