Prihodi Tele2 Hrvatska lani porasli 7 posto na 1,3 milijarde kuna

Autor: Poslovni.hr/Hina , 02. veljača 2018. u 11:28
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Poslovni rezultati Tele2 Hrvatska objavljeni su u sklopu konsolidiranih rezultata matične švedske kompanije Tele2 AB, koji, kako navode iz Tele2 Hrvatska u priopćenju u petak, pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja prošle godine na razini cijele Tele2 Grupe, uključujući i Hrvatsku.

Tvrtka Tele2 Hrvatska ostvarila je lani ukupne prihode od 1,3 milijarde kuna, 7 posto višim nego u 2016. godini, dok je EBITDA iznosila 52 milijuna kuna, na što su negativno u četvrtom lanjskom kvartalu utjecale rezervacije vezane uz nenaplaćena potraživanja od Tiska.

Poslovni rezultati Tele2 Hrvatska objavljeni su u sklopu konsolidiranih rezultata matične švedske kompanije Tele2 AB, koji, kako navode iz Tele2 Hrvatska u priopćenju u petak, pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja prošle godine na razini cijele Tele2 Grupe, uključujući i Hrvatsku.

"U Hrvatskoj je značajan negativan utjecaj na EBITDA-u u četvrtom kvartalu 2017. imala ukupna rezervacija od 69 milijuna kuna vezana uz nenaplaćena potraživanja od Tiska, a unatoč napravljenoj rezervaciji u skladu s MRS-evima, postupci za naplatu potraživanja su i dalje u tijeku s ciljem naplate potraživanja za koju je isporučena roba", kažu iz Tele2 Hrvatska.

Naglašavaju da EBITDA u 2017. bez efekta navedene rezervacije iznosi 121 milijuna kuna, što predstavlja rast od 48 posto u odnosu na 2016., kao i da su u četvrtom lanjskom kvartalu zabilježili rast prihoda od krajnjih korisnika od 9 posto, najviše zbog rasta baze pretplatnika glasovnih i internet paketa usluga.

Komentirajući lanjsko poslovanje zadovoljavajućim, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić izdvojio je njihovu ponudu s neograničenim internetom na platformi neograničene slobode komuniciranja, koja je, kako je ocijenio, naišla na odlične reakcije korisnika, kao i pokućni internet, što je dovelo i do rekordnog godišnjeg rasta broja pretplatnika za 78 tisuća.

"I u 2018. fokus će nam biti na daljnjem poboljšanju korisničkog iskustva i razvoju inovativnih proizvoda i usluga. Nastavit ćemo i s investicijama u podizanje kvalitete mreže, pogotovo zbog što kvalitetnije pripreme za ljeto i turističku sezonu, kada očekujemo nove rekorde rasta podatkovnog prometa", poručio je Pavlinić.

Komentirajte prvi

New Report

Close