Članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje čine gotovo 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj, u 2023. ostvarile su prihode u iznosu od 342,5 milijuna eura, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije, ističu iz HURA-e, ocijenivši da se time potvrđuje stabilan razvoj i ključna uloga te industrije u domaćem gospodarstvu.
Svoju analizu HURA, koja okuplja 62 agencije specijalizirane za komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, odnose s javnošću, zakup medija, digitalne komunikacije i druge aktivnosti, temelji na podacima iz baze Digitalne komore i FINA-e, navodi u priopćenju.
Uz domaće tržište, značajan doprinos prihodima dolazi iz inozemstva, pri čemu su 68,4 milijuna eura agencije fakturirale na međunarodnim tržištima, što čini gotovo 20 posto ukupnih prihoda sektora.
Kako ističu iz HURA-e, izvoz potvrđuje da su hrvatske agencije konkurentne na europskoj i globalnoj razini, što dokazuju i osvajanje prestižnih nagrada poput Cannes Lionsa te članstvo u žirijima najvažnijih svjetskih strukovnih natjecanja, gdje su domaće agencije već godinama jedini predstavnici iz ovog dijela Europe.
U priopćenju se navodi da su prognoze za 2025. također su optimistične – većina ispitanika iz agencija članica HURA-e očekuje rast prihoda, a 68,8 posto predviđa još veći uspjeh u poslovanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu