Trgovački lanac Drogerie markt (dm) u poslovnoj godini 2013./2014. ostvario je prihod od 1,97 milijardi kuna uz dobit od 70 milijuna.
Kako je na prezentaciji poslovnih rezultata u četvrtak u Zagrebu kazao direktor dm-a Mirko Mrakužić, u tom razdoblju prihod im je porastao za 0,48 posto, a dobit je pala za oko osam posto. No, čak i uz zabilježeni pad, Mrakužić kaže da je zbog općeg pada kupovne moći građana i sve žešće konkurencije zadovoljan postignutim rezultatima. "U prošloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta.
Za iduću godinu planiramo investiciju od 50 milijuna kuna u otvaranje šest novih prodajnih mjesta i obnovu postojećih", naglasio je Mrakužić. U dm-u ističu da drže četvrtinu hrvatskoga drogerijskog tržišta te da je svaka četvrta pelena kupljena u njihovoj prodajnoj mreži. Nude kupcima oko 15.500 artikala, a od čega se 26 posto odnosi na neku od 24 kategorije dm-ovih vlastitih robnih marki. Sve više rade i na uključivanju hrvatskih proizvođača u svoju prodajnu mrežu. Mrakužić navodi kako trenutačno imaju 60-ak hrvatskih dobavljača, što čini četvrtinu njihovih dobavljača. Dm u Hrvatskoj ima 154 prodavaonice u 60 gradova s gotovo 1300 zaposlenih. Globalno dm, sa sjedištem u Njemačkoj, ima 8322 prodavaonice u 12 zemalja s nešto više od 52 tisuće zaposlenih. Korporacija dm poslovnu je godinu završila s 8,32 milijarde eura ostvarenoga prometa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu