U HC-u ističu da će vozilo imati i integrirani sustav zaštite pješaka koji će nakon što detektira pješaka automatski isključiti laser. GPS sustav, pak, imat će preciznost horizontalnog pozicioniranja plus/minus 10 mm, a vertikalnog do plus/minus 15 mm.
U Cestama napominju da će se podaci prikupljati automatski čak i u tunelima, gdje nije moguće primijeniti klasične metode ili su jako skupe.
Unutarnji prostor vozila služit će pak kao svojevrsni pokretni ured. S obzirom na to da će vozilo moći sve te zadatke obavljati i pri brzinama većim od 100 km/h, u HC-u ističu da sam proces snimanja neće imati negativan utjecaj na protočnost prometa, navodi dnevnik.
Specijalno vozilo nabavlja se u sklopu projekta "Sanacije opasnih mjesta na državnim cestama", koji se sufinancira sredstvima iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, kojim će se sanirati ukupno 23 opasna mjesta diljem Hrvatske.
Ukupna procijenjena vrijednost projekta, koji se provodi u sklopu ulaganja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture u razvoj prometne infrastrukture, veća je od 68 milijuna kuna, a bespovratna sredstva za HC iznose 55,4 milijuna kuna.
Kako se u EU i Hrvatskoj sve veći naglasak stavlja na proaktivne mjere kojima je cilj detekcija lokacija ili dionica na kojima postoji potencijalni rizik nastanka prometnih nesreća, u HC-U ističu da će podaci prikupljeni specijalnim vozilom poslužiti i za provedbu upravo takvih mjera, neovisno o tome što na pojedinim lokacijama ili dionicama nije bilo prometnih nesreća, donosi Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu