Sve veći broj korisnika mobilnih uređaja te pad (i uskoro nestajanje) cijene roaminga omogućuju turistima, prilikom posjete lokalnim turističkim odredištima, neograničeno korištenje Interneta u pokretu, na mobilnim uređajima (pametnim telefonima i tablet računalima). Turisti se prilikom razgledavanja služe mobilnim uređajem umjesto planom grada, koriste različite mobilne aplikacije ili servise koji im pomažu ne samo u orijentaciji ili informiranju o lokacijama, već potiču i pomažu u odlučivanju što će posjetiti.
Mobilne platforme omogućuju podršku na lokaciji putem mobilnih aplikacija, koje već i u nas uglavnom zadovoljavaju potrebu za osnovnim informiranjem o ponudi, vremenskim prilikama, lokalnim znamenitostima itd. No, privlačenje turista 'pričom', koja će zainteresirati turiste za obilazak lokalnih znamenitosti, koja će dati šarm avanture, misterije ili romantike lokacijama koje posjećuju – još je zanemaren element u nas.
Mirakul Edukacijski centar 30. siječnja održat će seminar na temu 'Prezentacija i promocija u turizmu korištenjem mobilnih aplikacija i geolokacijskih platformi'. Seminarom će se polaznici upoznati s različitim modelima prezentacije i promocije kroz mobilne aplikacije i platforme dostupne na mobilnim uređajima.
Kakve veze ima ubojstvo u Bostonu prije stotinu godina s filmskim festivalom i turizmom? U kakvoj je vezi virtualna realnost i znamenitosti Rima? Mogu li se spojiti Bostonska čajanka i prezentacija restorana? Kakve veze imaju knjiga-biografija Al Caponea i turizam u Chicagu? Znate li što se događalo na lokaciji na kojoj upravo stojite u Londonu, New Yorku ili Amsterdamu – prije stotinu godina? Pokazat ćemo vam primjere kako to rade drugi – ali i dobro zarađuju na tome!
Predavač Davor Maričić kroz seminar će pokazati primjenu novih prezentacijskih kanala u prezentaciji i oglašavanju lokacijskih usluga na mobilnim platformama. Cilj seminara je osposobiti polaznike za osmišljavanje strategije mobilnog marketinga, ali i pristupa prezentacijske mobilne aplikacije te praktičnog korištenja geolokacijskih servisa za prezentaciju i promociju lokacijski-baziranih usluga (hoteli, restorani, klubovi, kafići, dućani…), kao dodatak klasičnom i/ili isključivo elektroničkom marketingu.
Edukacija je namijenjena djelatnicima u privatnom i javnom sektoru, višem i srednjem managementu različitih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije itd.), kao i predstavnicima gradskih uprava i javnih poduzeća. Seminar će rezultirati poboljšanjem praktičnih marketinških znanja polaznika, razumijevanjem koncepta, ali i strateškog pristupa ovoj vrsti promocije te mogućnošću neposredne primjene u poslovanju.
Seminar će se održati u Zagrebu, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/prezentacija-i-promocija-u-turizmu-koristenjem-mobilnih-aplikacija-i-geolokacijskih-platformi-zagreb.