Organizacija posla od kuće
Jedem doma

Prezaposleni za stati i skuhati sebi i djeci? Oni jelo ‘pretpripreme’ i dostave vam ga

Jela je moguće konzumirati 5-15 dana od kupnje, imaju i asortiman za zamrzavanje, a web je glavni kanal prodaje.

Marta Duić
24. ožujak 2020. u 22:00
Zagrebački servis Jedem doma krenuo je kao posao u domu klijenata

Zagrebački servis Jedem doma, specijaliziran za kuhanje hrane u domovima klijenata, krajem prošle godine je počeo nuditi  dostavu uredskih ručkova te unaprijed pripremljenih jela koja kod kuće treba samo dovršiti.

Kako su se prilagodili novim uvjetima na tržištu u skladu s aktualnom situacijom i kako sada posluju, nose se s konkurencijom na tržištu i mnogobrojnim dostavama koje su krenule saznali smo od Željke Maras, vlasnice servisa.

“Radimo jednako kao i prije, ali spletom okolnosti je doslovno ispalo kao da smo bili vizionari kada smo pokrenuli ovaj biznis. Naš model je baš tako i postavljen od starta i u novonastaloj situaciji nam zaista nije trebalo mnogo za prilagodbu.

Naša jela su i dalje praktična, konzumiraju se od 5-15 dana od kupnje s tim da imamo i dio asortimana koji je za zamrzavanje, a web shop nam je glavni kanal prodaje od početka poslovanja baš kao što i dostavu imamo od početaka poslovanja”, objašnjava Maras.

Cijeli dan gotovo ne staju

Iako u novonastaloj situaciji zbog pandemije koronavirusa, kad većina ljudi radi od kuće, mnogi i kuhaju sami, servis Jedem doma i dalje posluje i suočava se s problemima svakodnevno i u hodu te nastoje da im dostava funkcionira što bolje i brže.

“Održavamo se, ali ne možemo pričati o rastu. Ljudi kuhaju sami jer su kod kuće, a i sve je veća gužva na tržištu dostava, no ne predajemo se”, kaže Maras.

Najpopularniji dio asortimana trenutačno su tegle i vakuum pakiranja, ali Maras ističe da se dosta dobro prodaju i ostali proizvodi koje nude u svom bogatom asortimanu. “Tražene su i naše proljetne, guste detox juhe, a i segment s kojim smo počeli njoke, quicheovi te funkcionalni stilovi poput veganskog”, pohvalila se Maras.

Kaže kako zasad isti broj zaposlenika radi na dostavi, ali dostavljaju gotovo cijeli dan.

Maras napominje kako je njihov sustav dostave fleksibilan i drugačije postavljen, naime većina hrane se ne jede odmah po dostavi i ne mora biti topla, već jela sam kupac dorađuje kad dođu do njega.

“Ljudi nam izlaze ususret maksimalno u skladu sa situacijom i sve ide po principu dogovora. Česte su nam i velike narudžbe u kojima klijenti naruče za po nekoliko dana”, istaknula je vlasnica servisa Jedem doma.

Razmišljaju unaprijed

Napominje kako i dalje baš kao i dosad u svom poslovanju razmišljaju unaprijed i ako bude potrebe za izmjenom i nadopunom asortimana napravit će zaokret. “Možda se vratimo nekim bazičnim i jednostavnim jelima, ako se bude moralo”, poručuje Maras.

Ona je, inače, bivša novinarka, a sadašnji biznis je odlučila temeljiti na tome da usluge budu idealne za poslovne ljude kojima u užurbanoj svakodnevici ostaje malo slobodnog vremena, a važno im je dobro se i kvalitetno hraniti. Servis Jedem doma pokrenula je prije četiri godine kada je odlučila zaposlenim Zagrepčankama ponuditi ono o čemu su sanjale, uslugu kuhanja u njihovim domovima.

Danas zapošljava devetero ljudi, a ideju za poslovni pothvat dobila je slušajući prezaposlene kolegice i prijateljice. Od pokretanja servisa kuharice i kuhari s Jedem doma su za više od stotinu privatnih klijenata odlazili u nabavu namirnica na tržnicu Dolac te potom u njihovim domovima kuhali ručak i za sobom počistili kuhinju.

Kako objašnjava Maras, do ideja za proširenje ponude, poput dostave uredskih ručkova s kojom su startali prošle jeseni,  došli su osluškujući potrebe korisnika. Gotova jela Jedem doma se ne kuhaju u domu korisnika već u novom kuhinjskom pogonu, a na korisnikovu adresu dostavljaju se besplatno, imaju rok trajanja od pet dana i većinom se čuvaju u hladnjaku.

“Svoj posao osobnog kuhanja u stotinjak kućanstava, veleposlanstava i ureda smo proširili pa sad vodimo prilično veliku proizvodnju hrane. Naši su klijenti jako voljeli da im neko jelo skuhamo za taj dan, a da im cijeli niz jela pretpripremimo za konzumaciju idućih dana stoga smo došli na ideju: zašto ta jela ne bismo proizvodili i prodavali daleko širem tržištu?

Došli smo do tehnologije brzog hlađenja i vakuumiranja, koja našim jelima omogućuje rok trajanja od nekoliko dana, a bez ikakvih konzervansa i aditiva. U 2018. godini imali smo rast prihoda 300 posto u odnosu na 2017. godinu, a u 2019. godini zbog opremanja proizvodnog pogona i prebacivanja jednog poslovnog modela u drugi imali smo nekoliko mjeseci stagnacije. No, to je bila godina najvećih ulaganja u povijesti tvrtke – u najsofisticiraniju opremu profesionalnih kuhinja, pogon, ljudske resurse”, kaže Maras.

U poslovnom smisl lanjska im je godina bila rezervirana za transformaciju biznisa iz uslužnog u proizvodni, a planova im ne nedostaje, od širenja asortimana do širenja prisutnosti proizvoda po ostalim većim gradovima Hrvatske.

Željka Maras poručuje da im je dugoročni cilj na području dostave diferencirati obroke za pojedine funkcionalne prehrambene stilove, a sve na visokoj gastronomskoj razini

New Report

Close