Hrvatska kao turistička destinacija ove godine s britanskog tržišta bilježi odlične turističke rezultate, a popularnost naše zemlje dodatno potvrđuju i brojne objave o hrvatskim destinacijama u najpopularnijim britanskim medijima. Prestižni The Guardian objavio je članak „Nine of the best budget holidays for young people“, odnosno popis najboljih destinacija koje svojom ponudom i cijenama najbolje odgovaraju mladim ljubiteljima putovanja, a među izdvojenim destinacijama svoje je mjesto pronašao i Zagreb.
Novinarka Rebecca Liu opisala je Zagreb kao grad mladih s pregršt turističkih znamenitosti, a posebno je istaknula kako hrvatska metropola ima najveću koncentraciju muzeja po kvadratnom metru u Europi. Od muzeja su istaknuti Muzej prekinutih veza te Hrvatski muzej naivne umjetnosti, a izdvojeni su i pojedini ljetni festivali poput „Dvorišta“, kao i noćni život Martićeve i Tkalčićeve ulice, gastronomske atrakcije tržnice Dolac, posebnosti Maksimira kao parka čija arhitektura datira još iz 19. stoljeća i dr., a kao dodatna prednost Zagreba istaknuta je i blizina Nacionalnog parka Plitvička jezera.
Kada pak govorimo o hrvatskoj obali, detaljnu reportažu s posebnim naglaskom na otoke objavio je popularni Condé Nast Traveller. Novinar Rick Jordan u tekstu „How to plan the ultimate Croatia island-hopping adventure“ istaknuo je ljepote hrvatske obale i otoka koje je obišao tijekom 10 dana putovanja, poput Lopuda, Korčule, Visa, Hvara i Mljeta. Otoci su opisani kao prirodne oaze pogodne za aktivan odmor, a istaknute su i plaže, eno-gastronomske delicije te bogato kulturno-povijesno nasljeđe, a posebno je naglasio izuzetno dobru povezanost Splita i Dubrovnika s navedenim otocima.
Dodajmo kako su pozitivne objave u britanskim medijima, između ostalog, rezultat aktivne suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu s urednicima i novinarima najprestižnijih medija, a da je tome tako potvrđuje i više od 20 milijuna čitatelja koji prate The Guardian, dok Condé Nast Traveller broji preko 16 milijuna čitatelja pa objave ovakve vrste usred turističke sezone pozitivno utječu na vidljivost i promociju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije. Navedeno pokazuju i podaci sustava eVisitor prema kojima je u dosadašnjem dijelu godine s UK tržišta ostvareno preko 285.000 dolazaka i 1,3 milijuna noćenja što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja rast od 8 posto u dolascima te 6 posto u noćenjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu