Atlantic osniva nove kompanije, Argeta i Cedevita putuju na strana tržišta

Autor: Marija Crnjak , 01. rujan 2015. u 13:51
Emil Tedeschi, Foto: Davor Javorović / Pixsell

Najprije u Njemačkoj i Austriji…

Radi internacionalizacije poslovanja na tržišta zapadne i sjeverne Europe te područje Zajednice Neovisnih Država (ZND) Atlantic grupa osniva nove kompanije za distribuciju svojih jakih regionalnih brendova s potencijalom za plasman na međunarodnom tržištu.

U Atlanticu ističu da su u sklopu strateške reorganizacije distribucijskoga poslovanja s početkom rujna poslovi distribucije na razini Grupe organizirani kroz dvije glavne zone, Istok i Zapad. U novoj organizaciji Zonu Istok čine Jugoistočna Europa, Baltik i ZND regija, dok će Zona Zapad obuhvaćati Središnju i Jugozapadnu Europu, nordijske zemlje te sva tržišta u prekomorskim zemljama. Srećko Nakić tako je imenovan za potpredsjednika za Zonu Istok, a Bojan Klarić potpredsjednikom za Zonu Zapad, a unutar svakog od navedenih teritorija fokus će biti na klasičnom maloprodajnom kanalu s posebno formiranim timovima posvećenim specijalnim distribucijskim kanalima, uključujući sportski i etno kanal, kažu u Atlanticu.

Poslovne aktivnosti će se usmjeriti na gradnju i jačanje vlastitih distribucijskih i prodajnih kapaciteta, najprije u zemljama zapadne Europe. Uz postojeće kompanije u Italiji, V. Britaniji i Španjolskoj, nove distribucijske kompanije najprije će se osnovati u Njemačkoj i Austriji, a kasnije i u Švicarskoj i Švedskoj. U Atlanticu ističu da su u planu i velike investicije u tržišta te jačanje lokalnih timova, no zasad ne iznose detalje o visini ulaganja i broju novozaposlenih. Na međunarodnom tržištu planiraju se okušati s Multipowerom, vodećim europskim brendom sportske prehrane, te grupom jakih regionalnih brendova koji su već prisutni na zapadu, a tu se ubrajaju Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita, Bebi.

Komentirajte prvi

New Report

Close