Preslagivanje na tržištu putničkih agencija pozitivno je utjecalo na poslovanje domaćih agencija, koje su uglavnom zadovoljne turističkim rezultatima u ovoj godini, dok u idućoj očekuju rast poslovanja, posebice zbog predsjedanja Hrvatske Vijećem EU, objavila je Hina. Preslagivanje na domaćem agencijskom tržištu dijelom je potaknuo stečaj agencije Kompas Zagreb, čime se posao prelio na druge, a dijelom i specijalizacija agencija. Bankrot Thomasa Cooka domaće je agencije usmjerio novim partnerima s britanskog i drugih tržišta, uključujući i Atlas koji im je bio glavni partner za Hrvatsku. Član Uprave Atlasa Mislav Veselica ističe da i Atlas ima pravo na nadoknadu financijske štete zbog propasti Thomasa Cooka jer je posrednik, a ne vlasnik proizvoda. “Stoga ćemo kooridinirati aktivnosti s Ministarstvom turizma i ostalim dionicima, hotelijerima”, napominje Veselica.
Istodobno, kako podsjeća konzultant Ivan Pukšar, Atlas je ponuđen na prodaju, te će se tek vidjeti hoće li ga preuzeti neka domaća agencija ili strani touroperatora. Predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i direktor zadarske agencije Terra Travel Tomislav Fain naglašava da je većina agencija ove godine dobro radila, te da ih se sve više okreće nišnim segmentima i destinacijskom menadžmentu, što drži važnim i za budućnost, tim više što je vrijeme hiperpotražnje za Hrvatskom prošlo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu