Prepoznatljiva kvaliteta naš je recept za uspjeh

Autor: Slavko Ledić , 15. prosinac 2022. u 22:00
Slavko Ledić/Krasnodar

Nastavljamo jačati poziciju na domaćem tržištu i u regiji, a vjerujemo da će se u 2023. stvoriti preduvjeti za realizaciju prilika i na novim izvoznim tržištima.

Iako se još nalazimo u razdoblju kad je vanjsko okruženje za poslovanje neizvjesno, a dinamika tržišnih aktivnosti prilično je aktivna, Kraš grupa ovu će poslovnu godinu zaključiti stabilnim poslovnim rezultatima.

Sa stabilnošću kao zalogom, racionalno ćemo pristupiti poslovnim odlukama za iduću godinu, imajući na umu kako je 2022. donijela velik rast ulaznih troškova, a cijene energenata i sirovina još se nisu stabilizirale. Konditorska industrija jedna je od najdinamičnijih, a Kraš je regionalni lider u ovom sektoru, stoga je naša odgovornost bez obzira na okolnosti raditi na razvoju i prilagodbi poslovanja kako bismo ostali konkurentni.

Kad se okrećemo inovativnosti u bilo kojem dijelu poslovnog procesa, imamo na umu temelje koje je ova tvrtka već davno postavila – poznato je da Kraševo poslovanje počiva na nezamjenjivoj kvaliteti prepoznatljivih proizvoda. To je Krašev najveći adut i vrijednost kojoj nema alternative.

Kako bismo išli ukorak s promjenjivim poslovnim okruženjem, ali i novim navikama i potrebama koje prate promjenu načina života naših potrošača, nastojimo ulagati u određena osvježenja kroz nove okuse, redizajnirana pakiranja i formate.

Pritom zadržavamo autentičnost koju je Kraš gradio godinama, a novitetima pokazujemo kako su naši proizvodi u suživotu s onima koji ih konzumiraju. Nastavljamo jačati poziciju na domaćem tržištu i u regiji, a vjerujemo da će se u 2023. godini stvoriti preduvjeti za realizaciju prilika i na novim izvoznim tržištima.

Stoljetna Kraševa formula za poslovni uspjeh zasnovana je na spoju očuvanja tradicije i spremnosti na promjene u onim segmentima koji ne smiju stagnirati. Izazovno je postići takav balans, no da bi Kraš i dalje zadržao poziciju perjanice hrvatskog gospodarstva, a pritom vodio brigu o svojim zaposlenicima, partnerima i dioničarima te za potrošače ostao neizostavni dio njihove svakodnevice, nastavljamo promišljati svaki naš poslovni korak i čuvati ono što je izvrsno.

Komentirajte prvi

New Report

Close