Danko Končar nastoji srušiti uvjerenje domaće javnosti da će u Brodotrogiru gradnja brodova nakon njegovog preuzimanja pasti u drugi plan, a da će fokus biti u gradnji nautičke marine.
Jučer je svečano i u nazočnosti premijera Zorana Milanovića u Brodotrogiru porinut prvi brod ugovoren nakon privatizacije, tanker vrijedan 40 milijuna USD, građen za Končarevu tvrtku Trogir Maritime, a koja već ima sklopljen ugovor s norveškom grupom Blystad o najmu tankera. Ujedno je položena kobilica za još jedan tanker, te je Trogir Maritime s nizozemskom tvrtkom OFL zaključio ugovor o zajedničkom ulaganju i gradnji 6 brodova za snabdijevanje off shore industrije na poljima u Sjevernom moru. Riječ je o projektu vrijednom 270 milijuna USD.
"Ovaj posao za nas predstavlja izlazak na potpuno novo tržište i novi je segment u proizvodnji brodova", istaknuo je Končar. Jučer položena kobilica omogućit će Brodotrogiru kontinuiran posao, a radovi na novim brodovima započet će u travnju i omogućit će poslove za dvije do tri godine. Premijer u Brodotrogiru, kojeg je jučer posjetio drugi put ove godine, vidi početak novog vremena u hrvatskoj brodogradnji. Današnja izgradnja, kaže, investitorima i brodarima donosi zaradu. "Vjerujem da će brodogradnja opstati, a to nije samo pitanje radnih mjesta, to je i pitanje identiteta. Bez brodova i mora Hrvatska nije Hrvatska", ističe Milanović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu