Farmeraj, tvrtrka specijalizirana za otkup, veleprodaju te dostavu povrća i voća već sedam godina uspješno spaja male proizvođače s krajnjim korisnicima.
Kako nam otkriva direktor tvrtke Tomislav Jurić, u branši su 20-ak godina i prvotno su radili samo na zagrebačkoj zelenoj tržnici, no ubrzo se rodila ideja o širenju poslovanja. "Nastali smo kao distributeri malih OPG proizvođača, i iako su neki od njih postali veliki i regionalni proizvođači, ostali smo njihovi pouzdani partneri. Kontinuirano otvaramo nove, širimo asortiman, a naša suradnja ide sezonski s prinosima te se vrtimo između 50-100 dobavljača direktno ili indirektno preko partnera otkupljivača iz daljih županija", kaže Jurić.
Farmeraj se specijalizirao za svježe proizvode, prvenstveno povrće, voće i gljive, a iskusniji proizvođači partneri eksperimentiraju i s novitetima tipa butternut i hokaido tikve te starih sorti rajčice. Osim distribucije u HoReCa sektoru koja uključuje hotele, restorane i catering, Farmeraj i dalje posluje u u sklopu zagrebačke veletržnice i hladnjače.
"Odlukom da izađemo prema HoReCa sektoru ušli smo u višu dimenziju pružanja usluga. To je zahtijevalo razvoj logistike, više zaposlenika, marketing i širi asortiman tako da bilježimo rast ukupnih prihoda i imamo sve veći broj korisnika i dobavljača. Uspješno servisiramo potrebe stotinjak korisnika HoReCa sektora i još toliko maloprodajnih trgovina i veleprodajnih centara iz drugih krajeva Hrvatske, a širenje asortimaa i broja partnera planiramo nastaviti", poručuje Jurić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu