Predstavljena pakiranja Dukat mlijeka koja su dizajnirala djeca

Autor: Božica Babić , 04. prosinac 2015. u 13:32
Foto: Dukat

Pobjedničke je radove prema kriterijima kreativnosti, originalnosti, izražajnosti, tehničke izvedbe te samostalnosti u izradi odabrao stručni žiri.

Na ovogodišnji likovni natječaj tvrtke Dukat „VOLIM MLIJEKO!“,stiglo je rekordnih 3000 dječjih radova, a odabrana su četiri najkreativnija koja će krasiti ograničeno izdanje pakiranja Dukat trajnog mlijeka u tetrapak ambalaži.

Pobjednici su Lili Vignjević iz Gline, Lea Čizmić iz Zagreba, Mihael Perković iz Rijeke te Niko Lukenda iz Velike Gorice čije su interpretacije teme „Zajednički doručak“ osvojile stručni žiri. Novi dizajn pakiranja s njihovim crtežima predstavljen je danas na svečanosti u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb, a tijekom siječnja i veljače bit će dostupan i na policama trgovina širom Hrvatske.

"Dukat već četvrtu godinu zaredom poziva učenike prvih četiriju razreda osnovnih škola na sudjelovanje u natječaju 'VOLIM MLIJEKO!'. Temom „Zajednički doručak“ želimo osvijestiti javnost o važnosti doručka te zajedničkih obroka općenito i ovaj dragocjeni ritual sačuvati u vrijeme pretrpanih dnevnih rasporeda djece i roditelja. Bilo je zanimljivo vidjeti kako djeca zamišljaju idealan zajednički doručak koji je savršen tek u društvu, bilo roditeljskom, prijateljskom, uz braće i sestre ili pak kućne ljubimce, a veseli nas i njihov veliki odaziv – ove je godine stiglo čak 50 posto više radova nego lani“, rekla je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata.

Pobjedničke je radove prema kriterijima kreativnosti, originalnosti, izražajnosti, tehničke izvedbe te samostalnosti u izradi odabrao stručni žiri: Nada Beroš, muzejska savjetnica MSU-a, izv.prof. art. Ksenija Turčić s Akademije likovnih umjetnosti, Izvorka Jurić, kreativna direktorica tvrtke Motus Vis, Almir Okanović, kreativni direktor agencije BBDO Zagreb, te Mario Blaić, direktor marketinga u Dukatu.

Komentirajte prvi

New Report

Close