Predstavljen program Erasmus za poduzetnike-početnike

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. lipanj 2013. u 12:42
Photo: Thinkstock

Voditeljica programa, Vesna Torbarina istaknula je da se njime potiče poduzetništvo i internacionalizacija kroz razmjenu iskustava, učenje i umrežavanje poduzetnika početnika i iskusnih poduzetnika-domaćina.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) predstavila je danas program razmjene namijenjen poduzetnicima – Erasmus, temeljem kojeg se potencijalnim ili poduzetnicima početnicima pruža prilika za rad s iskusnim poduzetnicima iz zemalja Europske unije kroz razmjenu u trajanju od mjesec dana do šest mjeseci.

HGK je organizacija-posrednik za Erasmus program u Hrvatskoj. Voditeljica tog programa pri Komori, Vesna Torbarina istaknula je da se Erasmusom potiče poduzetništvo i internacionalizacija kroz razmjenu iskustava, učenje i umrežavanje poduzetnika početnika i iskusnih poduzetnika-domaćina. Ujedno, sudjelovanje u Erasmusu poduzetnicima olakšava pristup novim tržištima i potragu za potencijalnim poslovnim partnerima.

Kroz taj se program potencijalnom ili poduzetniku početniku, koji ima tvrtku ne stariju od 3 godine, u zemljama članicama EU pronalazi iskusni poduzetnik-domaćin, vlasnik malog ili srednjeg poduzeća s višegodišnjim iskustvom vođenja tvrtke. Poduzetniku početniku se tako pruža mogućnost da kroz razmjenu u trajanju od mjesec dana do šest mjeseci ojača vještine potrebne za razvoj vlastitog posla, i to uz financijsku potporu, kako to ne bi bio dodatni trošak poduzetniku-domaćinu.

Hrvatska u ovom programu sudjeluje od veljače ove godine u suradnji sa sedam partnera, gospodarskih komora, regionalnih razvojnih agencija, sveučilišta i sličnih institucija u Sloveniji, Italiji, Španjolskoj, Mađarskoj i Finskoj, koje hrvatskim poduzetnicima pomažu u pronalaženju partnera u njihovim zemljama.

Erasmus se u ostalim članicama EU provodi unazad pet godina, tijekom kojih je provedeno više od 1.600 razmjena poduzetnika, a najtraženije destinacije za stjecanje iskustva bile su Velika Britanija, Njemačka, Španjolska, Francuska, Italija i Nizozemska. Najzastupljenije djelatnosti u kojima je dolazilo do razmjene su bile promocija i medijske usluge (13 posto), turizam (9 posto), ICT (9 posto) i konzultantske usluge (8 posto).

Komentirajte prvi

New Report

Close