Predstavljamo poslodavce: Styria – najjači multimedijalni brend u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 25. rujan 2013. u 09:45
.

Styria Hrvatska dio je austrijskog medijskog koncerna Styria Media Group AG koji je osnovan 1869. godine i jedna je od najvećih medijskih grupacija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji.

Styria Hrvatska dio je austrijskog medijskog koncerna Styria Media Group AG koji je osnovan 1869. godine i jedna je od najvećih medijskih grupacija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji.

Na hrvatskom tržištu Styria je prisutna od 2001. godine kada preuzima vlasništvo nad Večernjim listom. Od tada se uključila i pokrenula brojne uspješne projekte: prve hrvatske dnevne poslovne novine Poslovni dnevnik, nove dnevne novine 24sata, platformu za male oglase Njuškalo, news foto i video agenciju Pixsell, prvu hrvatsku news televiziju 24sata TV i kreativnu agenciju RedPoint. Uspjeh tiskanih medija, prate i web portali: vecernji.hr, 24sata.hr i poslovni.hr. Dio Styrije su također i specijalizirani portal Mondo.hr, hrvatska internet trgovina; te portali Zdravakrava.hr, Budi.in, Gastro.hr i Klokanica.hr.

Sve navedeno čini Styriju Hrvatska najjačim multimedijalnim brandom u Hrvatskoj čija tiskana izdanja čita 1,15 milijuna ljudi svaki dan, a digitalne platforme dosežu 65% internet populacije u Hrvatskoj.

Pozadina uspjeha

Styria svoj uspjeh i rezultate gradi na predanom radu, preispitivanju postojećih procesa, prepoznavanju novih vrijednosti te predviđanju trendova i inovacija koje tek dolaze. Sve kompanije u Styria koncernu dijele isti set vrijednosti kao smjernice za djelovanje svih zaposlenika. Vrijednosti na kojima temelji poslovanje su neovisnost, poduzetnički duh, odgovornost, inovativnost i odvažnost.

Potvrda stručnosti i kvalitete

Styria Hrvatska je u posljednjih 10-ak godina priznata od struke, korisnika i šire društvene zajednice o čemu svjedoče brojne nagrade i priznanja. World Association of Newspapers (WAN) je novine 24sata, u godini kada su nastale, proglasio svjetskim izdavačkim hitom, European Newspaper Award (ENA) mu je dodijelila nagradu za naslovnicu, a u narednim godinama su slijedila priznanja Readers Digest-a, World Young Reader-a i XMA Cross Media. 24sata je u dva navrata uvršten u Croatian Superbrands. Poslovni dnevnik je dobio nekoliko Europskih novinskih nagrada, među ostalima za najbolje dizajniranu naslovnicu, najuspješniju vizualizaciju teksta i najbolje stranice s oglasima. Kvalitetu rada Večernjeg lista prepoznale su mnoge svjetske organizacije: WAN-IFRA za multimedijalnu obradu sadržaja; The International News Media Association (INMA), najveća svjetska organizacija novinara, za projekte u kategorijama pretplate te poticanja prodaje novina; Ifra XMA za inovativno oglašavanje te mnoge druge. Velik broj Večernjakovih novinara za svoj rad nagrađen je prestižnim nagradama struke: Hrvatskog novinarskog društva, Westdeutsche Allgemeine Zeitung Media Groupa te International Federation of Journalists.

Važnost ulaganja u obrazovanje

Styria Hrvatska je svjesna važnosti ulaganja u obrazovanje te kroz vrlo aktivnu suradnju sa studentskom zajednicom širi znanje i izvan kompanije. Omogućuje mladim potencijalima učenje direktno od iskusnih stručnjaka i praksu u modernom medijskom okruženju. Time podržava društvenu zajednicu i povećava zapošljivost studenata u području medija. Vrijednost ovakve suradnje prepoznata je i potvrđena priznanjima: Zlatni indeks u kategorijama „Ulaganje u studentske udruge i projekte“ i „Najbolji imidž prema percepciji studenata“ te nagrada za kreativnost i inovativnost u kategoriji „Inovativan edukacijski projekt“ za projekt Styria:SCOOL.

Studentska praksa kao prilika i izazov

Medijska industrija izrazito je dinamična i izazovna, ali pruža i neizmjerne mogućnosti za profesionalni razvoj i napredak. Upravo zato je studentska praksa u Styriji velika prilika i izazov za one koji su zainteresirani, proaktivni, znatiželjni, uporni i imaju veliku želju za učenjem.

Najboljima će Styria Hrvatska omogućiti praksu u odjelu Upravljanja ljudskim potencijalima gdje će imati prilike sudjelovati u procesima regrutacije, selekcije, razvoja zaposlenika i interne komunikacije te praksu u odjelu Prodaje Poslovnog dnevnika gdje će imati priliku steći iskustvo u aktivnoj prodaji medijskih rješenja na svim platformama, planiranju aktivnosti i posebnih akcija vezanih uz poticanje prodaje, održavanju i razvoju suradnje s postojećim i budućim klijentima, planiranju i sudjelovanju pri osmišljavanju i provedbi kreativnih prodajnih formata.

Ako si student i želiš doći na praksu u Styria Hrvatska, prijavi se i ne propusti priliku biti dio ove uspješne kompanije.

Komentirajte prvi

New Report

Close