Predstavljamo poslodavce: Podravkin cilj – osvajanje tržišta vrhunskim proizvodima

Autor: Sponzorirani članak , 19. rujan 2013. u 08:00
Press foto

Poslovni dnevnik i 24sata pokrenuli su projekt čiji je cilj povezati studente s kompanijama u kojima najviše žele raditi i na taj način steći iskustvo koje će im zlata vrijediti u nastavku karijere.

Poslovni dnevnik 24sata pokrenuli su projekt čiji je cilj povezati studente s kompanijama u kojima najviše žele raditi i na taj način steći iskustvo koje će im zlata vrijediti u nastavku karijere. 

Podravka je jedan od poslodavaca koji omogućuje studentima da pokažu koliko vrijede i iskoriste idealnu priliku u kojoj će im moći pokazati svoje znanje i mogućnosti te steći iskustvo koje će im zasigurno osigurati bolju poslovnu budućnost. 

Stoga će Poslovni.hr svakoga tjedna predstavljati neke od navedenih poslodavaca. Ovog tjedna predstavljamo grupu Podravka,  jednu je od najvećih prehrambenih kompanija sa sjedištem u regiji jugoistočne, središnje i istočne Europe. Sve o projektu 'Iskustvo zlata vrijedi' doznajte ovdje.

Grupa Podravka jedna je od najvećih prehrambenih kompanija sa sjedištem u regiji jugoistočne, središnje i istočne Europe. Osnovna je Podravkina djelatnost proizvodnja visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda s markom. Druga ključna djelatnost Grupe Podravka je farmaceutika. Farmaceutska kompanija u vlasništvu Podravka grupe je Belupo d.d., drugi po veličini proizvođač lijekova u Republici Hrvatskoj.

Cilj Podravke je ostvariti gospodarski rast proizvodnjom vrhunskih proizvoda. To jamči modernim tehnološkim procesima, kvalitetnim i sirovinama i znanjem, a brojni potrošači u više od 40 zemalja svijeta prepoznali su i nagradili kvalitetu Podravkinih proizvoda svojim povjerenjem.

Podravkine najpoznatije markeVegeta i Podravka – poznate su potrošačima širom Europe i temelj su poslovanja, a prodaju se u više od 40 zemalja. Uz postojeće marke proizvoda, Podravkin je cilj stvaranje novih. 

Vizija: Posvećeni smo poboljšanju svakodnevne kvalitete života naših potrošača, kupaca i zaposlenika putem inovativnosti i internacionaliziranosti.

Podravka posjeduje poduzeća u 19 zemalja svijeta i razvijenu vlastitu distributivnu mrežu koja se proteže od Jadranskog do Sjevernog mora. Proizvodni kapaciteti kompanije smješteni su u 4 europske zemlje – Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Poljskoj i Češkoj.

Podravka je drugačija od ostalih prehrambenih kompanija po sposobnosti i načinu razumijevanja potrošača. Kulinarskom kreativnošću i aktivnim uključivanjem potrošača u našoj se kompaniji pronalaze inovativna rješenja. Kod kreiranja proizvoda, posebna se pozornost posvećuje jednostavnosti pripreme i konzumacije, praktičnosti i doprinosu proizvoda zdravlju potrošača.

Misija: Nudimo inovativno kulinarsko iskustvo i zdrava životna rješenja za Vas.

Znanje Podravkinih ljudi osnovna je konkurentska prednost kompanije. Podravka želi konstantno stvarati nove Podravkaše – nove kvalitetne kadrove koji će osiguravati njezinu budućnost. Želimo osigurati budućnost svojim zaposlenicima te kod njih stvoriti osjećaj zadovoljstva i ponosa što su dio Podravke.

Poslujemo na načelima održivog razvoja. U svojem razvoju Podravka je socijalno osjetljivo poduzeće i vodi računa i o razvoju društvene zajednice i regije u kojoj djeluje. Kroz donacije, sponzorstva, osnivanja fondova i druge aktivnosti konkretno sudjeluje u poboljšavanju socijalne realnosti.   

Podravka je dobitnik i brojnih nagrada i priznanja koje potvrđuju njezinu kvalitetu, angažiranost i kompetenciju. Nagrade su s područja ekonomskog, okolišnog i društvenog učinka, gospodarstva, sigurnosti na radu, dizajna, internet prezentacije i drugih.

Podravka je kompanija sa srcem! Srce je simbol naše kompanije i od samih početaka ono izražava našu brigu za potrošače i sve zainteresirane za našu kompaniju, odlučnost u odgovorima izazovu vremena, kao i ljubav prema kompaniji.

OPIS POZICIJA ZA PRAKTIKANTE

U sklopu projekta „Iskustvo zlata vrijedi“ Podravka otvara mjesta za dva  praktikanta:

Upravljanje ljudskim potencijalima – ured direktora  

Kako je Podravka kompanija koja je izrasla na vlastitom znanju i inovacijama, briga za interno znanje predstavlja njezinu važnu funkciju. Praktikant će  dobiti priliku upoznati se s procesima upravljanja znanjem i korištenjem naprednih informacijsko-komunikacijskih tehnologija u tim procesima. U okružju sektora upravljanja ljudskim potencijalima najprije će se upoznati općenito s funkcijom upravljanja ljudskim potencijalima, a specifično s funkcijom upravljanja znanjem i upotrebom naprednih tehnologija. Pod mentorstvom voditelja projekata za upravljanje znanjem praktikant će se upoznati s načinom na koji se Podravka brine za sakupljanje, pohranu i dijeljenje internog znanja. Aktivno će sudjelovati u organizaciji prijenosa znanja, izradi e-tečajeva, izradi nacrta novog web portala za upravljanje znanjem uključujući social networking.

Naučit će raditi sa specifičnim courseware alatima za izradu e-tečajeva, a po završetku praktičnog rada dobit će priliku sudjelovati na Podravkinoj konferenciji „Znanje u fokusu“ o upotrebi e-learninga u poslovnom okruženju, koja se u organizaciji Podravke i domaćih i stranih partnera održava u Koprivnici u Podravki, a okuplja vodeće autoritete iz poslovne i akademske zajednice. Poželjne kompetencije kandidata su: sklonost prenošenju znanja, iskustvo ili želja za stjecanjem znanja u korištenju naprednih tehnologija za izradu materijala za učenje, sklonost timskom radu, iskustvo u polaženju e-tečajeva, napredno korištenje engleskog jezika. Poželjni kandidati su polaznici studija koji se bave upravljanjem znanjem, upravljanjem ljudskim potencijalima, e-learningom, općenito naprednim informacijsko-komunikacijskim tehnologijama u svrhu prijenosa znanja. Period održavanja prakse bit će fleksibilan te će se dogovoriti s kandidatom uzimajući u obzir njegove studentske obaveze. Praktikantu će se omogućiti da dio prakse odradi u Podravki, a dio online putem webinara,  alata za videokonferencije i kolaboracijskih alata za izradu e-tečajeva.

Istraživanje i razvoj – Razvoj poljoprivrede

Razvojno istraživačka poljoprivredna služba na koprivničkom području kontinuirano djeluje već 60 godina, institucionalno od osnutka 1953. do 1972. godine kao Poljoprivredna stanica Koprivnica, a od tada do danas u sklopu Istraživanja i razvoja Podravke kao služba Razvoj poljoprivrede.

Osnovne djelatnost službe Razvoj poljoprivrede je provođenje sustavne brige o unapređenju poljoprivredne proizvodnje namijenjene preradi u Podravkinim tvornicama.

Razvoj poljoprivrede Podravke ima laboratorij za analitiku tla, biljnog materijala i poljoprivrednih proizvoda te laboratorij za kontrolu kvalitete i zdravstvenog stanja sjemena. Stručnjaci razvoja poljoprivrede ovlašteni su za stručni nadzor nad proizvodnjom poljoprivrednog sjemena, bave se stvaranjem novih sorti i uzdržnom selekcijom povrtnih kultura, testiranjima i introdukcijom novih sorata i tehnologija, te sustavnom edukacijom poljoprivrednika koji imaju ugovorenu poljoprivrednu proizvodnju za potrebe prerade u Podravkinim tvornicama.

Pod mentorstvom voditelja praktikant će raditi fizikalne i kemijske analize tla, sudjelovati će u provođenju sortnih pokusa s povrćem i žitaricama, bit će uključen u rad na oplemenjivanju i selekciji povrtnih kultura, uzdržnu selekciju i proizvodnju osnovnog sjemena povrća, upoznat će ga se sa stručnim nadzorom nad sjemenskim usjevima povrća i žitarica, determinacijom biljnih bolesti i štetnika povrća te će sudjelovati analitici kvalitete  i zdravstvenog stanja sjemena.

Kandidati su studenti poljoprivrednog/agronomskog područja studija sa poželjnim Biljno proizvodnim smjerom. Poželjne kompetencije kandidata su: komunikativnost, sklonost timskom radu, otvorenost za stjecanje novih znanja i usmjerenost na zadatke. Period prakse u trajanju od mjesec dana provest će se u svibnju ili srpnju, odnosno periodu intenzivnih aktivnosti na poljima. 

New Report

Close