Predsjedanje EU može podići zauzetost soba

Autor: Marija Crnjak , 18. veljača 2020. u 21:59
Zagrebu nedostaje novih hotelskih projekata/MARKO LUKUNIĆ/PIXSELL

U Zagrebu bolje puniti hotele, kojih je i dalje malo s globalnim brendovima.

Zagreb bi trebao razmotriti kako bolje napuniti svoje hotelske sobe, ali i kako privući globalne hotelske brendove, sudeći po podacima o zauzeću i prihodu zagrebačkih hotela koje je za konferenciju Adria Hotel Forum u utorak pripremila kuća STR.

Zagreb je lani imao pad zauzeća soba od 5,8%, dosegnuvši 70%, prosječna cijena sobe bila je 723 kune, a za 6,6% pao ie prihod po raspoloživoj sobi (RevPar), u iznosu od prosječnih 507 kuna.

Sudionici investicijske konferencije slažu se, međutim, da je predsjedanje Hrvatske Vijećem EU prilika za zagrebačke hotele, što su pokazali rezultati za siječanj o rastu RevPara za 20 posto. I Zagreb i Hrvatska imaju i dalje malo hotela koji posluju pod globalnim brendom, upozorio je Siniša Topalović iz Horwath HTL.

Kad su u pitanju projekti u razvoju, Ljubljana uvodi 5 brendova, Priština i Tirana njih 4, a u Zagreb stiže samo Novotel. Kad su novi hotelski projekti u gradovima regije u pitanju, najviše ih se očekuje u Ljubljani, najmanje u Zagrebu.

James Chappell, globalni direktor Horwatha ističe da cijela regija ima ogroman investicijski potencijal, u vremenu u kojem je jako puno novca na raspolaganju ulagačima, uključujući one koji se od trgovine okreću turizmu.

Komentirajte prvi

New Report

Close