Predavanja o upravljanju i oglašavanju

Autor: Ana Blašković , 19. travanj 2015. u 22:00
Boris Čagalj, voditelj HBOR-ova ureda za Slavoniju i Baranju/M. Mrkonjić/PIXSELL

Od marketinga do menadžmenta.

Koje to točno povoljne linije kredita u ponudi ima razvojna banka, poduzetnicima je predstavio voditelj HBOR-ova ureda za Slavoniju i Baranju Boris Čagalj na radionici pod nazivom 'Saznajte sve o povoljnom kreditiranju projekata EU za ruralni razvoj i poljoprivredu'.

Što je pak faktoring i kako vam može pomoći u naplati potraživanja i poboljšati likvidnost pojasnio je Arsen Paro iz AZ Factoringa. Na radionici o tom alternativnom načinu kratkoročnog financiranja demonstrirao je zašto je on pogodan za sve tipove poduzetnika te brojne prednosti: od poboljšanja tekuće likvidnosti, boljeg upravljanja kupcima i dobavljačima do veće rentabilnosti poslovanja. Zašto je osiguranje zapravo pametna investicija, a ne trošak – odgovarao je Tomislav Meštrović iz Croatia osiguranja na radionici na kojoj je približio svrhu i važnost osiguranja.

Pritom je dao odgovore na niz pitanja: kako osiguranje upravo njima koristi, je li ono trošak ili ulaganje, što se može osigurati a što ne, kako poduzetnici sami mogu procijeniti svoje potrebe, kao i što je važno pitati osiguravatelja, što tražiti, kada nabolje zvati i koja su prava osiguranika…Što je to cloud i kako uspješno poslovati i kad niste u uredu ilustrirao je Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma (HT), pokazavši kako se korištenjem te tehnologije mogu smanjiti troškovi te zašto je poslovanje u oblaku sigurnije od tradicionalnih informatičkih rješenja. Radionica o oglašavanju za malo kuna, digitalnom marketingu te Google i Facebook oglašavanju dala je odgovore na problem većine: kako doskočiti ograničenjima budžeta za marketing.

Ivan Vrhovski i Krešimir Koružnjak predstavili su koji se alati moguće koristiti kako bi se što jeftinije i brže povećala prodaja i svjesnost o vlastitim brendovima te kasnije nastavila komunikacija s klijentima. Kroz praktičnu radionicu pokazali su što je Google Adwords, kako izgleda oglašavavanje na Googleu i Facebooku te praktične primjere oglašavanja na 'search' i 'display' mrežama. Saznanja o našem mjestu na tržištu nužna su razvoj. Potreba za stalnim usavršavanjem obveza je menadžera i onih koji će to postati. Radionica 'Upravljanje financijskim rizicima ili što sve nefinancijski stručnjaci moraju znati o financijama' pod vodstvom Nikole Nikšića iz Educamixa pružila je odgovore na ta pitanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close