Orahovica Frankovka, vino proizvedeno iz berbe 2012. u podrumima tvrtke PP Orahovica, kušati mogu i Japanci.
Prvi izvoz na spomenuto dalekoistočno tržište, izvijestili su iz orahovičke kompanije, ostvarili su u partnerstvu s tvrtkom Fuji Trading CO, a ona je japanskim vinoljupcima Frankovku promovirala na sajmu Super Market Trade Show, održanom u Tokio Big Sight centru 10. i 12. veljače. Prvi kontakt s japanskim kupcem imali su u rujnu 2014., i to u Petrčanima, gdje se u lokalnim Kraljevskim vinogradima sa svojim vinima predstavilo više hrvatskih vinara, njihova Frankovka je, ističu, izazvala poseban interes, što potvrđuje i već realizirana isporuka.
Tokijski sajam posjetilo je gotovo 85.000 poslovnih ljudi, vlasnika hotela i restorana, robnih centara i trgovina. Japanski partner posjetiteljima sajma, kažu u PP-u Orahovica, pružio je ne samo vrhunsku prezentaciju o Hrvatskoj i vinima, već je promidžbeni materijal i naljepnice na buteljama ilustrirao japanskim slikovnim pismom. Voditelj voćarstva i vinogradarstva u PP-u Orahovica Josip Tokić s optimizmom gleda na novo tržište, sljedeća narudžba za prekooceansku isporuku, uvjeren je, uz veće količine imat će i širi vinski asortiman. PP Orahovica vinograde ima na 192 hektara, a proizvede oko milijun litara vina godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu