Planiranje za 2022. bilo je iznimno zahtjevno, prije svega jer nije bilo moguće predvidjeti potražnju za vožnjama uslijed nepoznatih novih varijanti Covisa i potencijalnih promjena epidemioloških mjera. Još važnije, povratak vozača na platformu nakon što dvije godine nisu mogli raditi tekao je izrazito sporo, a dodatno ga je usporio pritisak rasta cijena goriva.
Početak godine obilježili su predviđeni izazovi, no geopolitička zbivanja nastavila su utjecati na daljnji rast cijena energenata, što je dodatno opteretilo vozače partnere značajno većim troškovima. U Uberu smo se prilagodili novim tržišnim prilikama, uz zadržavanje pristupačnih cijena te se pripremili za turističku sezonu od koje se mnogo očekivalo.
Turistička sezona nam je donijela 40% bolje rezultate nego pretpandemijske 2019., a Uber je ponovno potvrdio svoju ulogu u turističkom proizvodu kao jedna od omiljenih opcija prijevoza turista, smanjujući gužve u obalnim gradovima i omogućujući vozačima zarade. Uspjeh na obali nastavljen je i u Zagrebu, gdje su vozači partneri ponovno aktivni kao i 2019., uz normaliziranu potražnju lokalnih i međunarodnih korisnika.
Nakon uspješne 2022., u idućoj ćemo godini ostati posvećeni pružanju pristupačne, pouzdane i sigurne usluge za korisnike, ali i kompetitivnih prilika za zaradu vozačima. Kako bi se pozitivan val za hrvatsku ekonomiju nastavio, nužno je osigurati regulatorni okvir koji omogućuje svim platformskim kompanijama realno ostvarive uvjete poslovanja. Vozačima partnerima država ne bi trebala otežavati rad u izazovnim makroekonomskim vremenima. S pozornošću pratimo zbivanja oko novog Zakona o radu te se nadamo pronalasku rješenja koje neće rezultirati dodatnim barijerama za naše partnere vozače.
Egzistencija više od 10.000 ljudi u Hrvatskoj ovisi o Uberu te se nadamo da će politika prepoznati potrebu da ta radna mjesta očuva, osobito s obzirom na predviđanja dolaska nove recesije.