Otkad je ponovno počeo rasti broj novozaraženih koronavirusom u Hrvatskoj, promet u zagrebačkim ugostiteljskim objektima pao je za 40 do 50 posto.
Situacija je alarmantna i na dnevnoj bazi donose se odluke o zatvaranju kafića i restorana zbog pada prihoda.
A taman se uhodali…
Otkrio nam je to u četvrtak Franz Letica, predsjednik Udruženja ugostitelja Zagreb, nakon predstavljanja nove digitalne aplikacije za online naručivanje, koju je osmislila Hrvatska obrtnička komora (HOK).
“Alarm se već pokvario koliko zvoni, situacija je očajna.
Kad su se nakon karantene ponovno otvorili objekti promet se taman uhodao, no otkad se svakodnevno objavljuju nove brojke, sve je manje ljudi na terasama kafića, prepolovili su se domjenci i obiteljska okupljanja, večere, otkazuju se bendovi koji su svirali po restoranima zbog premalog broja gostiju”, otkrio nam je Letica.
Ugostitelji očekuju da će ostvariti pravo na mjere pomoći države za ljetne mjesece, no čekaju se točni kriteriji, s tim da ugostitelji neće moći ući u program potpora za skraćivanje radnog vremena.
“Očekujemo jako tešku situaciju u ugostiteljstvu u iduće tri godine”, kaže Letica.
Ističe da se ugostitelji hvataju za svakog gosta, a u tome bi im trebala pomoći i aplikacija Smart Service, koja će smanjiti potrebu osobnog kontakta konobara s gostima.
Nakon probnog rada u zadnjih mjesec dana, Aplikacija čiju je izradu potaknula Hrvatska obrtnička komora u suradnji s partnerom, tvrtkom Muzika i to, sada je na raspolaganju svim ugostiteljima, a cilj joj je podržati poslovanje u okolnostima oko koronavirusa, te se prilagoditi digitalnom dobu.
Platforma je besplatna svim ugostiteljima u periodu do kraja kolovoza. Smart Service višejezični je servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol.
Prilagodba potrebama
Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge.
Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika prometa u realnom vremenu.
Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja. Aplikacija je pogodna za hotele, koji ju mogu koristiti za naručivanje usluga ili rezervacija, pregled događanja u sklopu hotela, restorani kroz aplikaciju mogu ponuditi bržu i pregledniju narudžbu, s navedenim alergenima i opisom za svako jelo.
Kafićima aplikacija donosi naručivanje bez čekanja konobara, te se također može koristiti za pregled događanja, a može ju korisititi i maloprodaja, za promoviranje ponude na mjestu prodaje ili pak kreiranje košarice za kupnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu