Žao nam je, robu nećete dobiti, revoltirano je opisala prepisku na svom Facebook profilu nezadovoljna korisnica internetskog shopping kluba Privon.
Naime, nakon pet tjedana čekanja plaćene robe, iz Privona su korisnici javili da robu neće dobiti uz jedino objašnjenje da se takve stvari događaju. "To mi je prva kupnja preko interneta. I odmah prevara", napisala je na Facebooku profilu dodajući da ne zna kada će joj i kako vratiti novac. No, iz Privona odgovaraju da će korisnica njihove usluge sigurno dobiti povrat novca te da se radi o "rijetkom slučaju". "Na našim stranicama jasno ističemo da svaki kupac uvijek ima pravo na povrat. Ne bježimo od odgovornosti. Nažalost, greške se događaju", ističe Ivan Božulić, kreativni direktor Privona. Objašnjava da do takvih situacija može doći zbog oštećenja robe u prijevozu ili zbog otkazivanja dostave od strane dobavljača.
"Na eventualne greške odmah reagiramo. Zadovoljstvo kupaca nam je najvažnije", ističe Božulić. Iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača doznajemo da su pritužbe potrošača na kupnju putem interneta rijetke. "Kupci se češće žale na kupnju putem e-bay-a kad im se zna dogoditi da uplate, a niti dobiju proizvod, niti povrat novca", govori Tanja Popović Filipović iz Centra. Prava potrošača prilikom on-line kupnje regulirana su Zakonom o zaštiti potrošača prema kojem kod svake prodaje na daljinu potrošač ima pravo u roku od 14 dana od dana kad je primio robu, vratiti proizvod ako mu ne odgovara i tražiti povrat novca, objašnjava Popović Filipović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu