Potrošači se često jave prekasno, registar kućanstva dobro rješenje

Autor: Poslovni dnevnik , 15. ožujak 2023. u 22:00
Nužno je zaštititi prava potrošača na energetskom tržištu, rečeno je na konferenciji Ministarstva gospodarstva i HGK/H. Jelavić/PIXSELL

Skup je održan u organizaciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Hrvatske gospodarske komore (HGK), u povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 15. ožujka.

Protekla je godina za potrošače bila iznimno zahtjevna zbog energetske krize, inflacije i uvođenja eura, rečeno je na konferenciji “Osnaživanje potrošača u energetskoj tranziciji”, na kojoj je snažno istaknuta potreba edukacije potrošača, jer zaštitu često traže kada je prekasno.

Skup je održan u organizaciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Hrvatske gospodarske komore (HGK), u povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 15. ožujka.

Tanja Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača kazala je da se potrošačkim udrugama i institucijama potrošači javljaju samo u trenutku kada postoji neki problem, a manje se žele baviti uključivanjem u preventivne aktivnosti. “Jako malo ljudi zna svoja prava, javljaju se obično kad upadnu u problem i kad je problem teško riješiti”.

Državni tajnik Hrvoje Bujanović i predsjednik Komore Zagreb i savjetnik predsjednika za trgovinu HGK Josip Zaher, slažu se da je nužno unaprijediti zaštitu prava potrošača na energetskom tržištu.

Na pitanje što misli o izradi registra kućanstva koji bi bio podloga za imovinski cenzus prilikom dodjele pomoći, Bujanović je rekao da će registar omogućiti još veću transparentnost i upravljanje tom pomoći. Knežević je dodala da smo taj registar trebali imati odavno.

Komentirajte prvi

New Report

Close