Iako pod pritiskom nepovoljnih markoekonomskih kretanja i loših prognoza za 2013 godinu, potrošači su u ožujku 2013. iskazali određenu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio lagani porast sa 31.47 na 33.39 bodova, priopćeno je iz GfK.
Pozitivni pomak dogodio se kod ocjene sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja budućeg dohotka dok je sklonost potrošnji ostala nepromijenjena, stoji u priopćenju. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku stanovništva RH od 1000 ispitanika.
Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu a vrijednosti ispod 50 slizanu fazu ekonomskog cilkusa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu