Inovacije i marketing pokretač su napretka u industriji robe široke potrošnje, a potrošači jedini koji odlučuju što je doista dobro i što će uspjeti na tržištu. Istraživanje Nielsena pokazalo je kako čak 72% potrošača u Hrvatskoj voli vidjeti nove proizvode na policama trgovina, 61% spremno ih je i iskušati, pa i promijeniti „stari“ brend zbog inovacije, a kako ih 58% rado dijeli i svoje mišljenje i savjete o novim proizvodima među prijateljima i znancima, jedan od najboljih načina preporuke takvih proizvoda i najmoćniji motiv za kupnju je i crvena oznaka „Odabrani proizvod godine“, za koju proizvođači u Hrvatskoj ove godine konkuriraju prvi puta. Gregor Gorenc direktor Odabranog proizvoda godine kaže kako je taj francuski koncept u svijetu poznat već 30 godina. Prepoznaje ga već više od 3,5 milijarde ljudi u 45 zemalja svijeta, a posebna mu je vrijednost što se donosi neovisnim i transparentnim izborom potrošača koji su inovativne ili poboljšane proizvode, ne starije od 18 mjeseci na tržištu isprobali i jedini su mjerodavni ocijeniti njegovu inovativnost, atraktivnost i zadovoljstvo njegovim korištenjem.
Naš koncept je sasvim drukčiji od drugih jer se našu nagradu ne može „kupiti“. Samo jedan proizvod u konkurenciji po određenim kategorijama je pobjednik. Otvorena, transparentna metodologija i istraga na najvećoj mogućoj razini te ekskluzivnost i atraktivnost koju dobivaju pobjednici garancija su i potrošačima i proizvođačima kakvi se proizvodi najviše cijene – objašnjava Gorenc ističući kako reklame i brojni proizvodi u svakoj kategoriji danas stvaraju ozbiljan problem potrošaču prilikom kupnje.
Svi želimo imati dobar deterdžent koji uklanja sve mrlje, jogurt pun zdravih probiotika i iznimnog ukusa, najbolji tretman za kosu… uz najpovoljniju cijenu te je doista teško naći dobre proizvode. Stoga je, smatra Gorenc, upravo na pečatu Odabrani proizvod godine da ih informira koji je od njih oduševio tisuće potrošača i u kojega mogu imati povjerenja.
Metodologija i postupak izbora proizvoda su standardizirani u čitavom svijetu. Nakon što do 10. srpnja ove godine pristignu besplatne nominacije samih proizvođača i žiri ih razvrsta po kategorijama, pića, hrana, proizvodi za osobnu njegu… , AC Nielsen obavit će nacionalno reprezentativno ispitivanje među najmanje 1500 potrošača iznad 15 godina putem web panela tvrtke Margetagenta.com, jedne od vodećih istraživačkih instituta za srednju Europu. Pravo na glasanje imaju isključivo oni koji su proizvod ili uslugu isprobali, na temelju zadovoljstva u primjeni proizvoda prema 12 kriterija. Proizvodi koji prema glasanju potrošača dobiju najbolju ocjenu dobivaju pravo na pečat Odabrani proizvod godine na rok od 12 mjeseci, te će se s jasnim i dobro vidljivim vizualom na policama trgovaca, na proizvodu, u reklamama, isticati kako su ga odabrali potrošači, „vaši susjedi, tetka, prijatelji…“. Partneri u projektu Odabrani proizvod godine su Konzum, Nielsen, In Store, 24 sata i Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu