Potražnja za Uberom vratila se na pretpandemijske razine: ‘Hrvatska je za nas strateški važno tržište’

Autor: Lucija Špiljak , 30. rujan 2021. u 15:14

Jedna od najpopularnijih opcija prijevoza duž Jadranske obale među brojnim turistima iz 84 različite zemlje koji su posjetili Hrvatsku. 

Uber je ovog ljeta,  od 1. lipnja do 1. rujna, bio jedna od najpopularnijih opcija prijevoza duž Jadranske obale među brojnim turistima iz 84 različite zemlje koji su posjetili Hrvatsku.

Britanci, Amerikanci i Francuzi činili su ovog ljeta gotovo 50 posto svih međunarodnih turista koji koriste Uber u Hrvatskoj. Osim njih, u top 10 našli su se i Poljaci, Nijemci, Nizozemci, Austrijanci, Česi, Portugalci i Brazilci.

Nakon prošlog ljeta tijekom kojeg su COVID-19 i ograničenja na putovanja imali snažan utjecaj na turizam, ove su se godine obalni gradovi poput Splita, Dubrovnika i Zadra, ali i Zagreba, vratili na pretpandemijske razine što je rezultiralo time da se potražnja za Uberom u usporedbi s podacima iz 2019. u potpunosti oporavila u cijeloj Hrvatskoj.

“Tijekom cijelog ljeta bilježimo pozitivne znakove oporavka zahvaljujući turistima koji se vraćaju u Hrvatsku što nam je omogućilo da pomognemo našoj zajednici vozača da se oporavi nakon što su prošlih godinu i pol prošli kroz vrlo izazovne mjesece. Hrvatska je za nas strateški važno tržište i želimo nastaviti raditi i pružati podršku vozačima i korisnicima”, istaknula je Giovanna D’Esposito, generalna direktorica Uber za južnu Europu.

Što se tiče odredišta, Split, Dubrovnik i Zagreb bili su najpopularniji među međunarodnim turistima, dok su domaći kao omiljene lokacije odabrali Zadar, Dubrovnik i Split. Unutar Splita su najposjećeniji bili Zapadna obala i središte grada, u Dubrovniku se ističu Gruž i Pile, dok su se u Zadru turisti uglavnom vozili do Puntamike, Varoša i Jazina.

Najduža vožnja ovog ljeta bila 456 kilometara dugo putovanje od Premanture do Pirovca.

Naglasak na sigurnost

Kompanija je vozačima distribuirala higijenske pakete koji sadrže maske, rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku.

Među njima je i alat za prepoznavanje objekata koji omogućava Uberovoj aplikaciji da prije početka putovanja utvrdi nose li vozači masku, kao i kontrolni popis unutar aplikacije putem kojeg vozači i korisnici mogu potvrditi da poštuju sve sigurnosne mjere prije spajanja na platformu.

Komentirajte prvi

New Report

Close