Ulazak Marriottova lifestyle brenda Autograph u Hotel Biševo sad je službeno potpisan. Kako je objavila tvrtka Modra špilja na Zagrebačkoj burzi u četvrtak, članovi uprave Društva slijedom suglasnosti glavne skupštine i nadzornog odbora potpisali su Licencni ugovor za hotelski brend Autograph Collection, pod kojim će poslovati Hotel Biševo u Komiži na otoku Visu.
Kako je ranije pisao Poslovni dnevnik, radi se o investiciji od 52 milijuna eura u izgradnju novog ekskluzivnog hotela u Komiži, u koju društvo Modra špilja ulazi s većinskim dioničarom, mirovinskim fondovima PBZ Croatia osiguranje.
Na mjestu glomaznog betonskog objekta sadašnjeg Hotela Biševo s dvije zvjezdice, Komiža će 2025. godine dobiti hotel od pet zvjezdica koji će se u potpunosti uklopiti u prirodni okoliš i vizuru grada, te šetnicu uz more.
Na realizaciji ovog projekta uz investitora angažirani su arhitektonski studio 3LHD, agencija Bruketa&Žinić&Grey te konzultantska tvrtka Hotel&Destination Consulting. Brend Autograph Collection spada u “premium distinctive” skupinu Marriottovih hotela, što je u sredini između luxury i select hotela, a po sadržajima i stilu radi se o jedinstvenim hotelima koji ističu lokalnu kulturu i priču.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu