Pošta štiti kupce od on-line prijevara

Autor: Poslovni dnevnik , 27. svibanj 2014. u 21:59
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Za pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu “otkupnina” primatelj će, kao i dosad, novac za otkupninu i poštarinu predati radniku HP-a.

Hrvatska pošta (HP) omogućit će primateljima pošiljaka s otkupninom povrat plaćenog novca utvrdi li se da u njima nije ono što treba biti.

Posrijedi je nova sigurnosna mjera uvedena zbog povećana broja prijevara pri kupnji preko oglasnika ili interneta te radi zaštite potrošača, objašnjavaju u Pošti. Za pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu "otkupnina" primatelj će, kao i dosad, novac za otkupninu i poštarinu predati radniku HP-a. Novost je da primatelj odmah nakon primitka pošiljke u nazočnosti radnika HP-a može otvoriti pošiljku da bi se uvjerio da je u njoj ono što je platio. Ako to nije slučaj, Pošta će sastaviti zapisnik o nepravilnosti te će primatelj odmah ostvariti pravo na povrat novca plaćenog za otkupninu i poštarinu za doznačavanje otkupnog iznosa, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close