Ketchum, svjetska agencija za odnose s javnošću, provela je studiju "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj se bavi istraživanjem povjerenja u vodstvo.
KLCM studija provedena je na 6000 ispitanika u dvanaest zemalja na pet kontinenata i bavi se temama vezanim uz efikasno vodstvo i efikasnu komunikaciju i njihovu međusobnu povezanost. KLCM studija otkrila je krizu povjerenja u lidere i neslaganje s načinima njihove komunikacije. Prilikom istraživanja otkrivena je jednostavna formula koja pokazuje kako kredibilitet vodstva ovisi o kombinaciji odlučne akcije, otvorene komunikacije i osobne prisutnosti.
Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je: "Uspoređujući rezultate prošlogodišnje i ovogodišnje KLCM studije, evidentno je da vodstvo i komunikacija vođa i dalje ostaju duboko u krizi. Poslovni vođe ipak su na vodećim pozicijama po pitanju odgovornosti i dugoročnog razmišljanja, dok su političari na začelju u obje kategorije. Čini se da političari imaju štošta za naučiti od poslovnih lidera."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu