Nakon što je istraživanje gemiusAudiencea u 2012. godini pokazalo da su čitatelji portala Poslovni.hr dobro reagirali na prvi veći redizajn portala (portal je u rekordnom roku lansiran među 15 najčitanijih portala u Hrvatskoj, a trenutno zauzima 12. mjesto na ljestvici GemiusAudiencea s 270.505 jedinstvenih posjetitelja mjesečno), Poslovni dnevnik odlučio se za još jedan zahvat na portalu, kako bi čitatelji imali brži i jednostavniji pregled naslovnice, na kojoj se sada nalazi zamjetno više vijesti.
Nakon redizajna naslovnice portala, Poslovni.hr donosi nove funkcionalnosti: video repozitorij s inhouse video materijalima (produkcijom) i/ili Youtube izvorima, dnevnu anketu, izdvojene rubrike s najvažnijim vijestima po kategorijama, Mondo izlog online-shop. Pregledniji specijali s temama koje prate pojedina područja našli su također svoje mjesto na naslovnici, a novost su i izdvojene vijesti iz pojedinih rubrika. S prodajno-sadržajne strane na naslovnici su dodatno istaknuti promo-specijali, eventi i bilteni.
Već pregledom naslovnice čitatelji će biti informirani o svim aktualnim temama iz svijeta biznisa. Iznad osnovnih rubrika, nove su, vidljivije pozicije na naslovnici portala pronašli i projekti Poslovnog Dnevnika: Poslovni uzlet i Poslovni centar znanja (PCZ).
Najveća poslovna zajednica i dalje je aktivna na forumu koji ima istaknutu poziciju na naslovnici. Tu je i vremeplov, koji donosi pregled dana, odnosno vijesti iz minute u minutu na jednom mjestu.
Cilj redizajna bio je olakšati čitateljima da dođu do najrelevantnijih vijesti samim pogledom na naslovnicu portala, te se nadamo da ćemo uz postojeće steći i nove čitatelje. Brzina, aktualnost i kvaliteta još uvijek su dakako prioriteti redakcije portala Poslovni.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sve pet, samo nedostaju poslovne vijesti, 90% vijesti su trivijalne političke tematike.
u chromeu je menu gotovo potpuno prekriven glavnim sadržajem… vijesti kompanije financijska tržišta… vidi se samo najgornjih 10%, taman da se s puno muke može pročitati, ali se rijetko može kliknuti.
…aaaa hvalite me usta moja…pa tu najveću poslovnu zajednicu strpali ste na dno dnova,da mi se prst umori od skrulanja i da povećalo moram uzet da pročitam…
…smještena je čak i ispod dosadnih reklama…ispod nje je još samo jedan dosadan grafikon…
…očekujem da je slijedeći put totano izbacite…[emo_zloban]
U gornjem desnom kutu Odjava, Pretplata, Poruke , su previse zatamnjene te se slabo vide na dnevnom svijetlu, na mobitelu ili tabletu, ostalo je OK…
Uključite se u raspravu