AD Plastikovi novi poslovi u vrijednosti 31,8 milijuna eura za rusko i europsko tržište pokazuju se jako važnima i u kontekstu potvrde da je kompanija kvalitetan dobavljač automobilskih divova s kojima već duže surađuju.
"Ugovaranje novih poslova s nama poznatim proizvođačima automobila iznimno je važno jer potvrđuje našu kvalitetu kao dobavljača. Naša usmjerenost na kupce dobro je poznata, a svaki novi posao potvrđuje kvalitetu naših odnosa i uspješnost dugogodišnje suradnje. Iako automobilsko tržište bilježi poprilično konzervativan rast, jasnom strategijom i vizijom poslovanja AD Plastik Grupa ostvaruje svoje planove i rast veći od samog tržišta", naglašava predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen.
Posrijedi su prvi ugovori sklopljeni u 2020., ali s razlikom u tome što su poslovi na ruskom tržištu dodatnog karaktera u vidu proširenja obujma lanjskih velikih projekata za alijansu Renault-Nissan-AvtoVAZ. Iznose 22,4 milijuna eura, od čega se 15,2 milijuna tiče vozila Lada Granta i 7,2 milijuna eura za nove modele Renaulta. S njima se razina vrijednosti poslova AD Plastika u Rusiji za Alijansu diže na 168,8 milijuna eura.
S daljnjih 10,5 mil. eura od ranije ugovorenih poslova za Volkswagen Grupu (Tarek i Škoda Karoq), rusko tržište 'nosi' im nešto više od 170 milijuna eura. Na istom valu i na europskom tržištu nastavlja se suradnja AD Plastika s PSA Grupom s novim poslovima ugovorene ukupne vrijednosti 9,4 milijuna eura. Tako je njihova tvornica u Mladenovcu ugovorila 5,8 milijuna eura vrijednu proizvodnju vodilica stakla za Opel Astru, najprodavanije Opelovo vozilo.
U solinskoj tvornici proizvodit će se dijelovi eksterijera – gornje rešetke koje će se ugrađivati na Fiat Ducato i Opel Vivaro, vozila iz FCA i PSA grupacije, od lani i konzorcijalno povezanima. I tako će po prvi put AD Plastik proizvoditi dijelove za ove modele gospodarskih vozila – 2,2 milijuna eura je vrijednost tog posla, ali uz dodatne pozitivne efekte koje posljedično bilježi proces okrupnjavanja u automobilskoj industriji. Naime, trebali bi imati i uštede na planu razvoja navedenog novog proizvoda, praktički istog tipa koji će biti ugrađen u različita vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu