Prošli smo tjedan napokon doznali tko će biti izvođači rekonstrukcije remetinečkog rotora. Kako je Večernji list doznao, radi se o zajednici ponuđača Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DiV.
Oni su bili tek četvrti na listi najpovoljnijih ponuda, prema informacijama koje je Večernji list dobio iz Grada, ali prvi s ispravnom ponudom. Najniža ponuda bila je ona zajednice ponuđača GiP koju čine Pionir, GP Krk, Osijek Koteks i Tehno-Elektro i iznosila je 184,5 milijuna kuna bez PDV-a. Ponuda grupacije koju predvodi Kamgrad iznosila je 224,8 milijuna kuna bez PDV-a.
I uz činjenicu da taj iznos premašuje planiranih 250 milijuna kuna s PDV-om, koliko je Grad namjeravao izdvojiti, sve to ne bi bilo previše čudno. Osim što se među zajednicom ponuđača nije istaknulo ime jedne tvrtke.
Tigra d.o.o. sa sjedištem u Ivanićgradskoj 22 u Zagrebu tvrtka je Milana Penave, poduzetnika čije se ime i prije spominjalo u vezi sa zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem. Njegova je supruga, naime, krsna kuma Bandićevoj kćeri.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije problem rotor. Problem je u ne učinkovitom ZET-u. U barem 80% automobila u gradu za vrijeme špica vozi se samo jedna osoba. Ovaj rotor neće ništa riješiti jer nije zastoj samo na rotoru, zastoji su i kod inine zgrade, na križanju Jadranskog mosta i Selske, itd.
Bolje izgraditi most koji spaja Jadransku aveniju i Horvaćansku. Produžiti tramvajsku prugu do Blata i produžiti liniju 6 do tamo… Ima puno opcija, a novi rotor je najgora. A ne treba ni spominjati kaos za vrijeme izgradnje rotora.
Ocito ovdje netko vis emoze zaraditi, khm, maznuti… lol
Nije problem rotor. Problem je u ne učinkovitom ZET-u. U barem 80% automobila u gradu za vrijeme špica vozi se samo jedna osoba. Ovaj rotor neće ništa riješiti jer nije zastoj samo na rotoru, zastoji su i kod inine zgrade, na križanju Jadranskog mosta i Selske, itd.
Bolje izgraditi most koji spaja Jadransku aveniju i Horvaćansku. Produžiti tramvajsku prugu do Blata i produžiti liniju 6 do tamo… Ima puno opcija, a novi rotor je najgora. A ne treba ni spominjati kaos za vrijeme izgradnje rotora.
Uključite se u raspravu