Posao kao kreativna zabava, velik interes i prvi put – Snowden

Autor: Josipa Ban , 16. travanj 2023. u 22:00
Iznadprosječno je zanimanje za 9. izdanje Dana komunikacija/E. ElveđI/PIXSELL

Goste u Rovinju krajem tjedna čekaju tri sadržajna dana.

Imala sam priliku prisustvovati velikoj većini vodećih svjetskih festivala s područja kreativnosti, dizajna i tržišnog komuniciranja, i mogu reći da su naši Dani komunikacija u samom vrhu”, kaže Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora Dana komunikacija, a usto i članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te kreativna direktorica Studia Sonda, samo nekoliko dana uoči održavanja festivala.

Dodaje i da je “skoro sve spremno” za 9. izdanje manifestaciju koja će biti održana u rovinjskom hotelu Lone od 20. do 23. travnja.

Kao i prethodnih godina, tako i ove, program je iznimno bogat s pregršt zanimljivih predavača, panela, razgovora i tema. Fiškuš ističe da se od prvog dana sudjelovanja na

Danima komunikacija trudi ne propustiti niti jedno predavanje jer su sva korisna, “čak i kad se ponekad dotiču tema koje su izvan primarnog područja interesa, jer na kraju se ipak sve to savršeno ispreplete u jednu cjelinu”.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora Dana komunikacija, kaže da je sve spremno/JURICA GALOIĆ/PIXSELL

Prosjek se ne priznaje
Izdvojiti nešto iz programa stoga joj je teško, no ipak ima svoje favorite. To su Rory Sutherland iz Ogilvyja, Victor Knaap, CEO Media.Monksa pa Toshihiko Tanabe, nositelj titule “Creative Person of the Year”, iliti kreativna osoba godine. Fiškuš kaže da je zanima kakvo će predavanje pripremiti jer si “sigurno ne može dozvoliti ništa prosječno”. Pozornost skreće i na dvojac Julien Vallée i Eve Duhamel.

”Kad predavanje nazovu The Word for Work is Play, podcrtavaju ono što uvijek iznova ponavljam sebi i timu, a to je: najbolji je okidač za kreativnost sadržajan i ispunjen život, dakle naš posao mora nas zabavljati i ispunjavati, a ne biti teret ispunjen stresom i rokovima. Zanima me kako se to oni igraju dok rade i posebno kako se motiviraju kad zapadnu u krizu jer im primjerice klijent želi promijeniti koncept u čiji uspjeh stopostotno vjeruju”, ističe kreativna direktorica Studia Sonda, prve Hrvatice koja je pozvana za članicu žirija važnog festivala Cannes Lions.

Sadržaja, kako onog na pozornicama, tako i onog izvan dvorana, sigurno neće nedostajati. A najveću je pažnju ove godine privuklo gostovanje Edwarda Snowdena, jednog od najpoznatijih svjetskih zviždača koji od 2013., kada je otkrio tajne projekte nadziranja građana američkih tajnih službi, bježi od američkih vlasti.

25

posto prijava bilježi kategorija Social Responsibility

Utočište je našao u Rusiji, a od onda je čest “video” gost mnogih događanja. Ove će ga godine prvi put na Danima komunikacija moći čuti i domaća publika, a o tome koliko je teško bilo dogovoriti njegovo gostovanje Fiškuš kratko poručuje da prepustimo njemu da odgovara na sva pitanja. S obzirom na sva navedena imena, a i ona koje nismo naveli, ne čudi da je zanimanje za sudjelovanjem na festivalu iznaprosječno.

”Samo neki od pokazatelja uspješnosti, uz rezervirane kotizacije, i rekordne su brojke na strukovnim natjecanjima. MIXX je rastao 38% u odnosu na prošlu godinu (skoro 130 prijava), IdejaX je imala skoro 160 prijava, što je također rekord, Young Lions imao je 55 timova, što je 57% porast u odnosu na prošlu godinu.

I regionalno natjecanje BalCannes, za koje se dodjela nagrada seli na Dane komunikacija i koje je potpuno osvježeno i ozbiljnije strukturirano, imalo je sjajne brojke nakon dvogodišnje pauze. Također, rekordni broj prijavljenih projekata, njih čak više od 180, pri čemu kategorija Social Responsibility bilježi gotovo 25% prijava”, ističe Fiškuš.

Novost je BalCannes Report
Dodaje i da natjecanja poput BalCannesa pomažu industriji da vidi gdje je i gdje ima prostora za napredak. Novost je i to da će ove godine biti predstavljen BalCannes Report, pregled stanja industrije u regiji.

”Taj će dokument doprinijeti povezivanju industrije, ne samo kada je riječ o agencijama nego i brendovima koji djeluju u regiji”, zaključuje kreativna direktorica nagrađivanog Studia Sonda koji je radio na novom vizualnom identitetu BalCannesa. 

Komentirajte prvi

New Report

Close